|
Auteur: |
|
|
'Dutch finest hardrock-company' Sleeze Beez geeft haar 1e reunie clubshow in aanloop van het Aerosmith optreden op 19 juni @ Lakei, Helmond. Dit wordt een lekker ouderwetse avond vol met sleaze en glam. De avond begint ruimschoots na de wedstrijd van NL, om 20.30 is de aanvang. Tickets zijn verkrijgbaar via www.lakeihelmond.nl |
|
hadden beter op de graspopbill gepast ipv steel panther dan the poodles |
|
hmm interessant.. vond die Screwed, Blued and Tattooed plaat altijd wel erg lekker Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ben volgens de cd kwijtgeraakt.. Andrew Elt..zucht,zwijmel..10jr gelee. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 28-05-2010 14:30] =) |
|
quote: 20 jaar Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Que? =) |
|
nou die cd kwam in 1989 uit.... Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Oh op die fiets,maar 10jr gelee zag ie er ook nog yummie uit. =) |
|
op de nieuwe website www.sleezebeez.com worden alle fans opgeroepen om vooral te filmen. Deze beelden worden dan later gebruikt voor waarschijnlijk een nieuwe video. |
|
Tsja met Andrew kon je altijd lachen, vooral op Dynamo. 1994: "There are too many fucking Germans here!" In '93 was hij samen met Fred Pieters the ultimate cool met mij als broekie in het midden. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ha leuke foto .Fredje van Hot Legs en Wild Ride. =) |
Index / Concerten |