IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 27/6 Sick of it All + No Turning Back + 1 @ Het Bolwerk, Sneek
het bolwerk
Usericon van het bolwerk
Posted 28-05-2010 17:12 by het bolwerk Wijzig reactieProfiel van het bolwerkQuote dit berichthttp://www.hetbolwerk.nl

zon. 26 juni
Het Bolwerk, Sneek
15.00 uur

SICK OF IT ALL
+ No Turning Back
+ Manu Armata (EP presentatie)

www.hetbolwerk.nl voor meer info

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-06-2010 13:44]

het bolwerk
Usericon van het bolwerk
Posted 10-06-2010 13:41 by het bolwerk Wijzig reactieProfiel van het bolwerkQuote dit berichthttp://www.hetbolwerk.nl

UP!

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 10-06-2010 14:00 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Waarom nou weer helemaal daar?

Por Vida

Evile
Usericon van Evile
Posted 10-06-2010 17:03 by Evile Wijzig reactieProfiel van EvileQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

Ze spelen ook in Aachen of is dat ook helemaal daar voor jou?

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 10-06-2010 19:00 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Dat is inderdaad nog verder daar voor mij.

Por Vida

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-06-2010 0:44 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Yuuuuuuuuuuuuuuu!

Aanwezig.

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-06-2010 2:46 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Aanwezig

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-06-2010 2:48 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Gaan we een biertje doen Argh.

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-06-2010 2:53 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Prima! Moet nog wel even reserveren denk ik

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-06-2010 3:07 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik heb al een kaartje. Ik vraag mij af of het wel gaat uitverkopen. Ik heb er wel zin aan, 2e keer Sick of it All voor mij. De laatste keer was in 1998 geloof ik.

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-06-2010 3:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

heb ze zelf nog niet eerder live gezien maar ben benieuwd, zeker in het bolwerk, oldschool hardcore zondagmiddag matinee

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-06-2010 3:08]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-06-2010 3:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik zag ze toen op lowlands. Een vriend van mij die SOIA op cd niks vindt was behoorlijk onder de indruk. 'Die gitarist springt de hele tijd en het klinkt ook nog', zei hij.

Ik was nog naar de meet & greet met de bandleden gegaan. Dat heeft mij meteen van dat soort onzin genezen. Supertoffe lui. Ik heb de handtekeningen nog ergens.

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-06-2010 3:21 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha dan had die maat van je tDEP live moeten zien

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-06-2010 3:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

DEP is de overtreffende trap, wat dat betreft.

edit: van elke andere band zijn ze dat ook. Ik heb nog niet beter gezien in ieder geval.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-06-2010 3:26]

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-06-2010 3:26 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha, alhoewel als je de muziek niet kent dan klinkt het natuurlijk nergens naar terwijl het rete strak is

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-06-2010 3:27 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dat doet Sick of it All dan weer beter.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-06-2010 2:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Even een schopje, want het is komende zondag alweer. Donders veel zin aan.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-06-2010 23:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Argh
Usericon van Argh
Posted 28-06-2010 0:02 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Hoe was het Bokaj? Ik ben niet meer gegaan, m'n metgezel had geen puf, ik ook niet in die hitte eigenlijk hehe, dus lekker buiten gechilled

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-06-2010 0:02]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-06-2010 0:18 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

De thuisblijvers hadden ongelijk.

Manu Armata had ik nog nooit gehoord. Enthousiaste band, lekkere muziek, een aangename kennismaking.

No Turning Back was ook goed, beetje jammer van al dat gelul over scene en zo. Gewoon nummers spelen.

Sick of it All was genieten. Alleen maar hits godverdomme. Wat een band. Feestje op het podium en Lou Koller is echt de perfecte frontman. Je wordt gewoon blij van die man, het plezier spat er van af!
Leuke wall of death variant: het voorste pittende publiek op de mensen die achteraan staan te kijken afsturen. De sfeer was goed en er was best veel volk. Het was binnen koeler dan buiten, airco voor de win.

Argh
Usericon van Argh
Posted 28-06-2010 0:19 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Kutzooi, nu baal ik dat ik niet geweest ben. Ik wou wel graag, maar ja ga niet in m'n eentje naar een dergelijk concert natuurlijk. Nouja, we maken het wel weer goed binnenkort met Cephalic Carnage + Ion Dissonance en anderen. En laatst tDEP natuurlijk al. Klinkt iig goed bokaj

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-06-2010 0:20]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-06-2010 0:26 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik ga wel alleen, boeit mij niet. Vrienden van mij weten vette muziek toch niet te waarderen meestal en ze worden ook al een dagje ouder. Dan kom ik nooit ergens meer. Ja, bij Nynke Laverman eventueel.

Het was alweer een concert van het jaar, de zoveelste al dit jaar.

Argh
Usericon van Argh
Posted 28-06-2010 0:28 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

goed bezig. Had wel even een pilsje met je willen drinken daar. Maar goed, ik ben hoe dan ook niet een persoon die in z'n eentje dingen onderneemt. Ik ga niet eens alleen naar de snackbar om daar wat eten te bestellen haha

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com