|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wij weten ook vrij weinig tot niets...kom gewoon en zie maar waar je belandt Trieste gast |
|
ja, ik ben het drummertje Trieste gast |
|
quote: en je weet ook nix? raarrr.. naja je ziet me wel.. ik heb me ZM shirt aan |
|
ik zal rondwaden in een blauw grijs,witte legerbroek. Je ziet het wel Trieste gast |
|
quote: hmm lopen Dmers daar niet allemaal in |
|
Wat zijn dm'ers? Trieste gast |
|
quote: death metallers.. weejewel [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 13-09-2002 18:28] |
|
Dronken Mietjes Nee, death metallers neem ik aan. |
|
quote: neeeeee ik niet iig 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Dwaallicht Meppers 11.45: restate my assumptions |
|
11.45: restate my assumptions |
|
jippiee..ik kan ook komen :D bis heute abend zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik heb begrepen dat Camp en Verderf ook komen optreden vanavond. Maggot Infest wordt hier in de buurt trouwens meestal Faggot Incest genoemd, wees gewaarschuwd...... |
|
aaaaaaaaaarrrgghhh het was zwaar heerschend! Hail to INTESTTERRORRRRRRRRR!!!!!!! au me nek doet pijn... jezus beastial blasphemer kan drummen nie mooi meer.. und herr infaustus heeft een zeer mooi gruntje |
|
sehr toll dat je er was dude! ik was allkeen zo blauw als een tientsje Trieste gast |
|
quote: uh? betekent da bezopen? |
|
Dat betekent inderdaad bezopen Ik, Wil Schuurman |
|
Het betekent idd heel erg bezopen, maar dan nog ietsje meer... Trieste gast |
|
quote: hahaha thnx dude was wel een leip feestje... was zo raar als een kanon.. d'r was Hertog-Jan!! [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 15-09-2002 14:58] 11.45: restate my assumptions |
|
je bent niet zo raar als een kanon, je bent zo leip als een kanon....toch? Trieste gast |
|
quote: het komt op hetzelfde neer.. 11.45: restate my assumptions |
|
hehe, wat wil je na iets van 7 zuipkaarten....en nog wat los bier die ik kreeg van o.a ZWAARMETAAL Trieste gast |
|
fanatieke gozer die zwaarmetaal vette zaal ook, echt een motorclub twas gewoon ultiem: hertog-jan en death/grind 11.45: restate my assumptions |
|
enthousiast publiek ook wel 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |