|
Auteur: |
|
|
MICHAEL SCHENKER GROUP & support Iron Laiden Michael Schenker Michael Schenker werd bekend met The Scorpions, UFO en zijn eigen groep, de Michael Schenker Group. Deze groep staat bekend om de grootse melodieuze hardrock met progressieve invloeden. Michael Schenker is de man die de Flying V (een futuristisch gitaardesign uit de jaren zeventig) populair maakte en tilde de hardrocksound naar een hoger niveau. Niet gek dus dat Aerosmith, Whitesnake of de band van Ozzy Osbourne hem wilde strikken. Dit weigerde Michael echter. Het laatste album van Michael Schenker, In The Midst Of Beauty, kwam in 2008 uit. Op dit album deden o.a. Simon Philips (Toto), Don Airey (Deep Purple) en Neil Murray (Black Sabbath) mee. Bezetting: Michael Schenker Gary Barden Chris Glen Wayne Findlay Pete Holmes De Leidse Iron Maiden coverband Iron Laiden is al bijna tien jaar een bekende in de metal-scene van de bollenstreek en zal deze avond het voorprogramma verzorgen. Met (ex-Wrecking Crew) Nico Perreijn aan het roer van de vijfmansformatie weet de band op onnavolgbare wijze alle klassiekers van Iron Maiden weg te zetten. Strakgehouden door Xenomorph’s drummer Marc Verhaar is maar één conclusie mogelijk: Iron Laiden’s gonna get you! Datum: vrijdag 9 juli 2010 Locatie: Dommelsch zaal Kassa open: 19:30 uur Aanvang: 20:30 uur Voorverkoop: € 26,- (excl. servicekst) Avondkassa: € 29,- (indien beschikbaar) http://www.cultuurpodiumboerderij.nl/component/option,com_events/task,view_detail/agid,413/year,2010/month,07/day,09/Itemid,66/catids,17|14|15/ [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-05-2010 15:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Leuk,maar dan zit ik hopelijk op Metalcamp. Niet dus...dan maar kaartje hiervoor scoren. Of werken... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 01-06-2010 21:59] =) |
|
aanwezig! |
|
quote: Mooi! Maarrreeeh, de Flying V is uit 1958. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Tuurlijk, ook hendrix speelde er op en nog veel meer bekenden. Schenker heeft er echter zo ongeveer zijn trademark van gemaakt. De flying v zit al tig jaar in het logo van de michael schenker group en ik kan me geen foto oid herinneren dat hij op een ander model speelt. Niet altijd gibson, wel altijd een flying v model. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
top, erbij! |
Index / Concerten |