|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nog steeds: zouden meer mensen moeten luisteren voor het slapen gaan Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat klinkt wel héél rustig, ik word er een beetje zenuwachtig van. Maar ik zal eens een volledig album luisteren! |
|
quote: Haha hoeft niet hoor Ik heb deze meneer ooit eens live gezien, en sindsdien wel verkocht aan zijn muziek... het album waar dit nummer op staat is voornamelijk ambient gericht, maar hij heeft ook wat meer post-rock gerelateerd spul gemaakt; echt kippenvel! live was dit ook meesterlijk, 1 kerel een macbookje en een gitaar en dan dit ervan maken... hele zaal muisstil Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Eluvium is te gek inderdaad! quote: Haha, vet! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-06-2010 2:38] |
|
quote: Nog een fijne Dit was live ook heerlijk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Doe mij dan maar oude Mortiis, geen offensiefjes. Alleen de eerste clip geluisterd. NP: Gorath - Misotheism. Op vinyl, hoor ik er nog bij te zeggen geloof ik. |
|
haha, wat heeft mortiis cybergothambient met pure shoegaze/ambient te maken? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Weet ik ook niet, helemaal niks waarschijnlijk. Dat was gewoon mijn gedachte bij dat nummer, ook omdat jij zei: voor het slapen gaan. Dan vind ik Mortiis beter. |
|
quote: Net afgeluisterd, fijn! |
|
zojuist in de auto weer het liedje dat me altijd aan schaep doet denken (al weet ik bij god niet waarom ). erg populair hier... dus: ik denk elke dag aan je, brammie! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Wat een vrolijk liedje, dat zie ik als een compliment! Ik denk ook elke dag aan jou! FFF - Junglist |
|
quote: ik word er altijd blij van als ik die hoor quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
The Young Gods - Super Ready/Fragmenté |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Krallice - Dimensional Bleedthrough |
|
A-ha signature |
|
Avsky - Mass Destruction |
|
Elpee Revenant - prohecies of a dying world bub |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Lekker wakker worden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Junior Boys - Begone Dull Care Misschien iets voor het Schaep? come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Bio-Tek signature |
|
...bon jovi soundcheck vanaf 't strand the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Net: Miles Davis - Sketches of Spain Nu: Manes - Under ein Blodraud Maane Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |