|
Auteur: |
|
|
Elk jaar weer een erg gezellige week met vele soorten bands. Wederom geheel gratis toegankelijk. De bands van dit jaar: HEALTH, Ben Howard, Daedelus, Oh No Ono, FM Belfast, The Hundred in the Hands, Maga Bo, Merdan Taplak Orkestar, Applescal, Mark Boombastik, Conquering Animal Sound, Do Not Run We Are Your Friends, Drums Are For Parades, Emperors of the Black, Frau Kraushaar, Chris Imler, Jungle By Night, Lola Kite, Navarone, ReBelle, The Rudolfs, School is Cool, School of Zu-versicht, Gabby Young & Other Animals, Mark Wanders, King Locust, Strike First, Phoenix Park, Tinez Roots Club, Krach, New YX, So What, Birth Of Joy, The Cosmic Carnival, The La La Lies, Secret Umbrella, The Punctuals, The Jacobites, The Bunny Bonanza’s, Deadbeat Passenger, Fruit of the Original Sin, The Arrangement, Taxidermist, Geiser, Striptease, Easy Trigger, The Antlers, Sarah Blasko, Beans & Fatback, Clues, The Cohens, The Crookes, Daily Bread, Darwin Deez, Dum Dum Girls, The Flying Eyes, John Grant, The Heavy, I am Oak, Isbells, Karma to Burn, King Khan & the Shrines, The Morning Benders, André Lodemann, Pantha Du Prince,The Sore Losers, Sungrazer, These Are Powers, Thus:Owls, Valient Thorr, Woost, And So I Watch You From Afar, Automatic Sam, Astra, Dungen, Errors, Fucked Up, Gold Panda, Gösta Berlings Saga, Holly Miranda, Junip, Los Campesinos!, Mayer Hawthorne & The County, Monotonix, The Middle East, Post War Years, Shearwater, Schlachthofbronx, Shining & Toro Y Moi. Excuus dat ze allemaal onoverzichtelijk door elkaar staan, maar klik op onderstaande links voor een duidelijker overzicht + korte beschrijving van de bans. Altijd een leuk en afwisselend programma. I'm there Overzichtelijk overzicht programma: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43567917 http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43492627 http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43372552 [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 23-06-2010 17:31] |
|
eg wel fortarock, nl. zaterdag 17 juli Karma to Burn en Valient Thorr......................... Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
schitterende naam , rare affiche signature |
|
quote: Astra (VS) Progrockband uit San Diego die zo uit de vroege jaren '70 lijkt te zijn weggelopen. Debuutalbum The Weirding werd onlangs uitgebracht. |
|
quote:Stonden ook op Roadburn, psychedelische rock. |
|
Misschien dat ik voor Shining ga. Ik heb begrepen dat alle toegang sowieso gratis is? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Astra lijkt niet een beetje op Pink Floyd. Wel gaaf. Briljant idee om Shining + Karma To Burn neer te zetten, jammer dat het op een voor mij onmogelijke tijd is anders was ik zeker gegaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Klopt. Ben er niet bij vanavond, heb al een feestje. Waarschijnlijk ga ik dinsdag, woensdag en donderdag wel de stad in om te feesten |
|
Morgenavond Zumba! |
|
quote: Top Frans, doen we even een biertje! De 1e dag was een goede start, Valient Thorr en Karma To Burn waren gaaf! |
|
strak ff Shining kijken. <---spa |
|
Gisteren genoten van And So I Watch You From Afar, wat een show! Shining was bij vlagen leuk. Vanavond weer, Strike First, Fucked Up en Phoenix Park |
|
Speelt er vanavond ook nog wat leuks? |
|
Junip, Holly Miranda en Morning Bender vind ik wel leuk. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Waar stond jij dan, want ze draaiden de gitaren haast weg ivm het 'decibelquotum', daarom ben ik bij Shining praktisch vooraan gaan staan waar bijv de saxofoon onversterkt al prima te horen was. Ik vond het een briljant optreden: overtuigd, superstrak terwijl er soms lange ingewikkelde passages werden gespeeld, fragmenten jazz improvisaties en een sterke versie van 21st century schizoid man. Helemaal uit de plaat gegaan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tof dat je het tof vond. "Blackjazz" is absoluut mijn topper van 2010 en Shining heb ik nu twee keer mogen zien, twee keer compleet verpletterend. Erg veel zin om ze in de 013 weer te zien, geweldige band, helemaal uit de plaat inderdaad . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja hier kunnen we elkaar wel in vinden: deze band is inderdaad een topper. Dit is een band die gelukkig flink aan de weg timmert en nog veel meer waardering verdient. Het muzikaal vakmanschap is enorm hoog en de stijl zeer origineel; ik ken zelf iig niets vergelijkbaars, ook bijv. John Zorn vind ik dat niet. Live inderdaad verpletterend, maar hoewel al die lui waar ik mee was het vrnl te druk vonden, viel het me op dat het juist supergestructureerd is met een duidelijke rode draad en ondanks de plaat slechts 1 keer gehoord te hebben, prima op te pakken. Fluit de zanger trouwens op een soort electronische klarinet? Oh en nog veel fun in 013 dan. Mss er zelf ook maar heen gaan.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-07-2010 22:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Concerten |