IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : De Affaire (4-daagsefeesten) Nijmegen - 17/23 juli 2010
Meridian
Usericon van Meridian
Posted 04-06-2010 19:24 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Elk jaar weer een erg gezellige week met vele soorten bands. Wederom geheel gratis toegankelijk.

De bands van dit jaar:
HEALTH, Ben Howard, Daedelus, Oh No Ono, FM Belfast, The Hundred in the Hands, Maga Bo, Merdan Taplak Orkestar, Applescal, Mark Boombastik, Conquering Animal Sound, Do Not Run We Are Your Friends, Drums Are For Parades, Emperors of the Black, Frau Kraushaar, Chris Imler, Jungle By Night, Lola Kite, Navarone, ReBelle, The Rudolfs, School is Cool, School of Zu-versicht, Gabby Young & Other Animals, Mark Wanders, King Locust, Strike First, Phoenix Park, Tinez Roots Club, Krach, New YX, So What, Birth Of Joy, The Cosmic Carnival, The La La Lies, Secret Umbrella, The Punctuals, The Jacobites, The Bunny Bonanza’s, Deadbeat Passenger, Fruit of the Original Sin, The Arrangement, Taxidermist, Geiser, Striptease, Easy Trigger, The Antlers, Sarah Blasko, Beans & Fatback, Clues, The Cohens, The Crookes, Daily Bread, Darwin Deez, Dum Dum Girls, The Flying Eyes, John Grant, The Heavy, I am Oak, Isbells, Karma to Burn, King Khan & the Shrines, The Morning Benders, André Lodemann, Pantha Du Prince,The Sore Losers, Sungrazer, These Are Powers, Thus:Owls, Valient Thorr, Woost, And So I Watch You From Afar, Automatic Sam, Astra, Dungen, Errors, Fucked Up, Gold Panda, Gösta Berlings Saga, Holly Miranda, Junip, Los Campesinos!, Mayer Hawthorne & The County, Monotonix, The Middle East, Post War Years, Shearwater, Schlachthofbronx, Shining & Toro Y Moi.

Excuus dat ze allemaal onoverzichtelijk door elkaar staan, maar klik op onderstaande links voor een duidelijker overzicht + korte beschrijving van de bans. Altijd een leuk en afwisselend programma. I'm there

Overzichtelijk overzicht programma:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43567917
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43492627
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43372552

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 23-06-2010 17:31]

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 04-06-2010 20:08 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hier kijk je je ook scheel op. Zie er nog niet veel tussen wat me bekend voorkomt op Sungrazer na. Welke Astra is dat, de Amerikaanse progrockband, de Italiaanse Dream Theater kloon of toch nog iets anders?

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 04-06-2010 20:14 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

eg wel fortarock, nl. zaterdag 17 juli Karma to Burn en Valient Thorr.........................

Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2010 21:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

schitterende naam , rare affiche

signature

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 04-06-2010 23:28 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 20:08 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Hier kijk je je ook scheel op. Zie er nog niet veel tussen wat me bekend voorkomt op Sungrazer na. Welke Astra is dat, de Amerikaanse progrockband, de Italiaanse Dream Theater kloon of toch nog iets anders?

Astra (VS)
Progrockband uit San Diego die zo uit de vroege jaren '70 lijkt te zijn weggelopen. Debuutalbum The Weirding werd onlangs uitgebracht.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-06-2010 23:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 23:28 schreef Meridian het volgende:
Astra (VS)
Progrockband uit San Diego die zo uit de vroege jaren '70 lijkt te zijn weggelopen. Debuutalbum The Weirding werd onlangs uitgebracht.
Stonden ook op Roadburn, psychedelische rock.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-07-2010 13:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Misschien dat ik voor Shining ga.

Ik heb begrepen dat alle toegang sowieso gratis is?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-07-2010 14:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Astra lijkt niet een beetje op Pink Floyd. Wel gaaf.

Briljant idee om Shining + Karma To Burn neer te zetten, jammer dat het op een voor mij onmogelijke tijd is anders was ik zeker gegaan.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 17-07-2010 14:07 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 17 juli 2010 13:58 schreef Mutilator het volgende:
Misschien dat ik voor Shining ga.

Ik heb begrepen dat alle toegang sowieso gratis is?

Klopt.

Ben er niet bij vanavond, heb al een feestje.

Waarschijnlijk ga ik dinsdag, woensdag en donderdag wel de stad in om te feesten

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 17-07-2010 20:09 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Morgenavond Zumba!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 18-07-2010 1:27 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2010 14:07 schreef verstikking het volgende:
Klopt.

Ben er niet bij vanavond, heb al een feestje.

Waarschijnlijk ga ik dinsdag, woensdag en donderdag wel de stad in om te feesten

Top Frans, doen we even een biertje!

De 1e dag was een goede start, Valient Thorr en Karma To Burn waren gaaf!

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 19-07-2010 18:35 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

strak ff Shining kijken. <---spa

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 20-07-2010 17:35 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Gisteren genoten van And So I Watch You From Afar, wat een show! Shining was bij vlagen leuk.

Vanavond weer, Strike First, Fucked Up en Phoenix Park

madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 21-07-2010 11:15 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

Speelt er vanavond ook nog wat leuks?

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 21-07-2010 11:31 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Junip, Holly Miranda en Morning Bender vind ik wel leuk.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 21-07-2010 21:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 juli 2010 17:35 schreef Meridian het volgende:
Gisteren genoten van And So I Watch You From Afar, wat een show! Shining was bij vlagen leuk.

...

Waar stond jij dan, want ze draaiden de gitaren haast weg ivm het 'decibelquotum', daarom ben ik bij Shining praktisch vooraan gaan staan waar bijv de saxofoon onversterkt al prima te horen was.

Ik vond het een briljant optreden: overtuigd, superstrak terwijl er soms lange ingewikkelde passages werden gespeeld, fragmenten jazz improvisaties en een sterke versie van 21st century schizoid man. Helemaal uit de plaat gegaan

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-07-2010 21:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2010 21:14 schreef Mutilator het volgende:
Waar stond jij dan, want ze draaiden de gitaren haast weg ivm het 'decibelquotum', daarom ben ik bij Shining praktisch vooraan gaan staan waar bijv de saxofoon onversterkt al prima te horen was.

Ik vond het een briljant optreden: overtuigd, superstrak terwijl er soms lange ingewikkelde passages werden gespeeld, fragmenten jazz improvisaties en een sterke versie van 21st century schizoid man. Helemaal uit de plaat gegaan

Tof dat je het tof vond. "Blackjazz" is absoluut mijn topper van 2010 en Shining heb ik nu twee keer mogen zien, twee keer compleet verpletterend. Erg veel zin om ze in de 013 weer te zien, geweldige band, helemaal uit de plaat inderdaad .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 21-07-2010 21:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 juli 2010 21:16 schreef M. het volgende:
Tof dat je het tof vond. "Blackjazz" is absoluut mijn topper van 2010 en Shining heb ik nu twee keer mogen zien, twee keer compleet verpletterend. Erg veel zin om ze in de 013 weer te zien, geweldige band, helemaal uit de plaat inderdaad .

Ja hier kunnen we elkaar wel in vinden: deze band is inderdaad een topper. Dit is een band die gelukkig flink aan de weg timmert en nog veel meer waardering verdient. Het muzikaal vakmanschap is enorm hoog en de stijl zeer origineel; ik ken zelf iig niets vergelijkbaars, ook bijv. John Zorn vind ik dat niet.

Live inderdaad verpletterend, maar hoewel al die lui waar ik mee was het vrnl te druk vonden, viel het me op dat het juist supergestructureerd is met een duidelijke rode draad en ondanks de plaat slechts 1 keer gehoord te hebben, prima op te pakken.

Fluit de zanger trouwens op een soort electronische klarinet?

Oh en nog veel fun in 013 dan. Mss er zelf ook maar heen gaan..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-07-2010 22:12]

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com