|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ben aardig tegen jou als jij aardig tegen mij bent. Lijkt me logisch. Hmm, nu is het tijd voor m'n bloemschikles! |
|
quote: Mag ik users die hier al langer zitten wel afzeiken? |
|
dat vroeg ik mij dus ook al af. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben daar tegn ik word graag afgezeikt maar soms word het wel iritant Oudere members worden denk ik niet afgezeikt (ik heb maar 3 domme topics gemaakt denk ik 1)wat vinden jullie zo leuk aan metal 2)Wie online is kom hier een beetje chatten 3)Wie haat kidkiller |
|
Kidkiller, je moet ook niet overal te serieus op in gaan, mijn opmerking bijvoorbeeld was sarcastisch bedoelt |
|
weet ik wel denk je dat ik dom ben ofzo Ik bedoel gewoon dat newbied eerst moeten leren wat de regels zijn en om deze regels te leren moeten ze maar fouten maken meer keus hebben ze niet (zoals ik ik heb ook fouten gemaakt) [Dit bericht is gewijzigd door kidkiller op 16-04-2002 21:20] |
|
Hmm, het was niet om je af te zeiken hoor. |
|
weet ik ook wel en sorry dat ik je het zeg maar de getapo waren niet zo een leuke mensen als jouw |
|
Dat is een titel die ik van users hier gekregen heb. Ze dachten dat ze me beledigde .. maar ach .. |
|
Ja een belediging is het wel een beetje he want die mensen hebben meer als 1 miljoen doden op hun geweten |
|
Hahaha, hoe vaak zie ik hierboven niet het heilige "mee eens" staan, terwijl de volgende keer toch wel weer kritiek (afzeikgedrag, geef het een label) komt? |
|
Het geeft niet als je kritiek op iemand hebt. Maar zorg dat het constructief is. Woorden kunnen hard aankomen als het gedrukt staat. |
|
quote: Maar sommige mensen laten zich ook na constructieve kritiek meteen behoorlijk kennen hoor... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 16-04-2002 22:07] |
|
quote: Ja, je hebt wel een keuze: eerst een tijd alleen lezen voordat je gaat posten. Eerst het forum leren kennen. When in Rome... |
|
quote: Een belediging is pas een belediging als je je erzelf beledigt door voelt. Ik voel me er niet door beledigt, het doet me niks, scheldwoorden doen me niks. Dat zijn slechts verwoede pogingen van iemand om zijn zwaktes af te schermen. |
|
quote: Ja maar die nieuwelingen kunnen ook wel zelf bedenken hoe ze zich een beetje mogen gedragen en niet meteen overal beginnen te schreeuwen van zelfmoord is goed enz. Lees dan eerst even hoe het er in dit forum aan toe gaat en als het je dan niet bevalt zoek dan een ander (ik doel nu niet op jou hoor kidkiller) ---- Elessar had het blijkbaar ook al geschreven, sorry.. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 16-04-2002 22:44] |
|
Ik ben hier sinds februari, dan ben ik benieuwt of je dan ook bij die nieuwe 'zeikers' hoord...... |
|
wohooow, een topic ter berscherming van mijn tere newbie hartje Don't touch me. I'm evil. |
|
sinds oktober hier, benk ook nieuwbie? enneh, verander de topictitel ff naar: 'Afzeiken van nieuwe gebruikers die nutteloze/onzinnige/kwetsende/niet passende topics openen' [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-04-2002 23:00] Je moeder. |
|
jij altijd |
|
Als je het vergelijkt met het ontstaan van de aarde ben ik ook niew ... |
|
quote: niet flamen je schendt me vertrouwen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-04-2002 23:01] Je moeder. |
|
ik ben sinds nov 2001 hier en mag graag onzinnige posts plaatsen, ook wel eens serieus, maar ik bekijk dit forum voor de lol, ben ik dus fout bezig? Oud Vuil. |
|
poep aan je schoen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |