|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Supertip van jbassist. Een vleugje thrash, hardcore, black, death en weet ik al niet meer met een hardcore zanger die soms aan Phil Anselmo doet denken. Het klinkt als een veelzijdigere Wolfpack of als Lair of the Minotaur gaat hardcore/crust. -demo 2006 -Razor to Oblivion EP -Heavy Breathing cd op Southern Lord www.myspace.com/blackbreath |
|
Ik hoor er zelf vooral hopen Entombed in. Wel lekker trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-06-2010 8:09] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ooit eens op de SL site wat van beluisterd, mij te weinig US doom .. |
|
Tja, dat is het ook niet... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
vette band. Dat Phil Anselmo snap ik wel maar ik vind het nog wel meevallen gelukkig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Och, voor SL is dat meestal wel aanwezig. Vind SL wat matigjes lately |
|
SL is southern lord? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja of Slappe Lul, of Slome Lijer .. |
|
of slet lul IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja ook dat .. Maar Southern Lord idd .. |
|
Vette band. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Klinkt erg gaaf dit. |
|
Lekker bandje! |
|
quote:hehe shit nu wil ik die óók al.. verslavend, pedaaltjes maar klinkt lekker ruig ja die band! daar valt wel op te brekk'n hehe |
|
Vette plaat! |
|
Toevallig gisteren Heavy Breathing op 180 grams vinyl gekocht. Inderdaad niks nieuws maar wel erg lekkere Zweedse death/crust uit Seattle! Vette Kurt Ballou (Converge) productie trouwens. "Eat The Witch!" |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Doet het niet, M. Die hele revolversite doet raar trouwens. Ik kom overal op een rssfeed uit van wat niet het onderwerp van de link was waar ik op klik. Deze doet het: http://soundcloud.com/revolvermagazine/black-breath-mother-abyss/s-n2I9X [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 11-02-2012 2:35] |
|
Ha bedankt, ik was er al bang voor, had hetzelfde probleem. Alleen die link die ik gaf werkte bij mij dan weer net wel. Nou ja. Tof nummer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De nieuwe is weer de moeite, harde plaat! |
|
Godver, kijk er erg uit om daar naar te luisteren! Die eerste plaat was moker, jammer dat ik ze niet kan zien in de Baroeg binnenkort. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Holy shit, die nieuwe is MOKER HARD. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat is inderdaad de enige manier om het te beschrijven. Hoewel 'vet groovy' ook wel zou passen. Door die band krijg ik altijd zin in Entombed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Staan ook een hoop onvervalste Slayer riffs op die nieuwe plaat, trek het goed! Vanavond checken in Baroeg met Victims & Tormented. Zin in! |
|
Trek de nieuwe plaat erg goed! Vorige was ook al een knaller! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |