|
Auteur: |
|
|
Aanwazig! Boeiender |
|
*KICK* Boeiender |
|
quote: Ga je alleen cola drinken, ja? Rij-duty? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ah, herkansing voor jullie na de metal battle-pauzetijd? |
|
quote: Herkansing voor het publiek Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zeau, weer thuis. Was een gezellig avondje Deventer met de kermis om de hoek. This Is My Happy Face kende ik niet, maar kwam met punk met een twist aanzetten. Ik moest meerdere keren aan THerapy? denken, wat een goed teken is. Faces Of Cain beukte lekker, voor Walhalla begrippen hadden ze een goed geluid. Vooral erg genoten van de strakke ritmesectie. Chriz en ZelThor gingen lekker in de muziek op. Boeiender |
|
Was leuk idd This is my Happy Face had vette muziek, iets meer ervaring en ze gaan harder heerschen. Departure was gewoon vet. Punt. |
|
LOL. Boeiender |
|
Ja, was vet De punk / stonerrock mix van This is my Happy Face pakte wel lekker uit Inderdaad, stukje meer ervaring zou ze goed doen, maar het was nu al gaaf in ieder geval! Departure deed het goed, mooie podiumpresentatie en naar mijn idee telkens betere nummers. Ik vond onszelf vooral warm en zweterig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
quote: +1 [edit] @ Zelthor: steeds betere nummers als in dat de setlist zo verliep? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 13-06-2010 21:50] Boeiender |
|
quote: Nee, nieuwere nummers over het algemeen beter. En oudere nummers her en der wat veranderd, qua sound in ieder geval. quote: [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-06-2010 8:13] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Cover van Surivor (Destiny's Child) door Faces of Cain Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Was een leuk avondje. Heb This is my Happy Face moeten missen, maar Departure en Faces of Cain waren goed. Het geluid viel mij, ook voor Walhalla-begrippen, wat tegen. Bij het filmpje hierboven klinkt het wel erg brak, maar tijdens de eerste 2 nummers van Faces of Cain moest er toch nog wel flink aan de knoppen gedraaid worden.. Alsnog erg genoten, en eindelijk FoC eens aan het werk gezien |
|
Ja, eindelijk Mooi zo! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hebben jullie ook nog wat hoorbaar materiaal online staan? Wat ik heb gevonden is bagger kwaliteit. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Wordt aan / naartoe gewerkt, vooralsnog is het live-materiaal en wat houtje-touwtje oefenruimteopnames. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ah, zo. We hebben een nummer of 3 nog op de plank liggen, denk dat we na de zomervakantie die ook live ten gehore kunnen brengen. En het geluid is dankzij aanschaf van nieuwe apparatuur aan continue verbetering onderhavig. Boeiender |
|
En wij maar denken dat jullie heel goed waren |
|
quote: LOL!!!!!!! Hehe, dat waren jullie toch? Boeiender |
|
quote: Is niet exclusief he |
|
quote: Klopt helemaal! Boeiender |
Index / Concerten |