|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bareuh... |
|
Teleurstellend. Sinds wanneer maakt Slayer death metal? |
|
Ik doe het altijd met dit soort wierook Vandaag weer 6 doosjes aangeschaft Edit: niet de bovenstaande dus. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 13-06-2010 22:21] |
|
quote: Nee, want dat zijn er 7. |
|
Romero wierook! Wat voor geur is dat? Zombiegeur? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat M. zegt. Als je al last hebt van een lucht, waarom dan nog een extra lucht erbij doen? Overigens ruik ik heel sterk, ik krijg een migraine-aanval als ik te lang in de Aphrodite blijf. Alsof je door honderd man tegelijk om de oren wordt geslagen, die overkill van geuren. Beetje als in "Das Parfum". En kunstmatige geuren zijn erger dan "normale". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jaja. |
|
quote:Dat ook inderdaad. Ach, als je geen hekel aan Emmenthaler hebt is het te doen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oja quote: Het is ook fijn bij kattepis, beetje verdoezelen jao Maar dat probleem heeft mn vriend ook, hij kan die lucht echt niet verdragen en wordt er letterlijk ziek van |
|
Deze is overheerlijk, zelfde geur als in de Fata morgana in de Efteling |
|
Wat ik vroeger nog wel eens deed op de kliniek was in een heet bad stappen met masses of oil. Muziekje erbij en wierook aan. Totale relaxness (vaker in slaap gepleurt). |
|
''The Sun'' is eindbaas. |
|
Weinig van de wieroken die ik hier zie en waar men over spreekt zijn Natuurlijk....... ze kunnen uiteraard wel lekker ruiken maar of het een bijdrage leverd aan het geen wat je er van verwacht? Wierook moet natuur zuiver zijn, maar ook de olieeen die er in worden verwerkt (vaak zijn ze dat niet) om dat dit juist de producten zijn die zo vreselijk duur zijn. Ze worden zelfs verkregen door chemie aan de bijvoorbeeld de roos toe te voegen om zo sneller de olie te verkrijgen. Dat kan, alleen brand je dus ook chemie mee tijdens het branden van je heerlijke rozen stokje. Creative Incense maakt als Nederlands bedrijf zuivere wierook in korrel vorm en als stokjes. www.creative-incense.nl |
|
quote: |
|
quote:mail voor meer informatie |
|
Zozo, die is lang gebanned :') |
|
Deze gebruik ik ook en zover ik weet is dit goede kwaliteit http://www.nagchampa.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 15-06-2010 13:30] |
|
Ja die heb ik ook, heerlijk spul Het doet maar even pijn! |
|
Ik had heel erg veel wierook, maar heb uiteindelijk het grootste deel weggegeven. En de wierook die ik nog heb gebruik ik ook nooit. Het kan lekker zijn maar dan moet je ook net een goeie hebben. |
|
Ik ga altijd met mensen om die dat spul niet kunnen verdragen, denk je eens een lekker geurtje aan te steken (ook nog op afstand), gaan ze zeuren over hoofdpijn en misselijkheid wat ze ervan krijgen. |
|
Jaaa Nag Champa is echt lekker ^^ Andere favorieten zijn Amber, Sandelwood en The Moon Black seeds of bunny! |
|
quote:Lekker ja! Vooral de Sandelwood! |
|
Let er bij het kopen van wierook op dat hij "vers" is, als het oude is ruikt hij minder en heb je kans dat het regelmatig uitgaat, niet zo handig - excuses, ik zie nu pas dat dit topic al ouder is, kwam er via google.. [Dit bericht is gewijzigd door boeddhashop op 18-02-2011 21:05] Nag Champa wierook |
|
quote:Als Boeddha nog had geleefd, had hij het vast niet prettig gevonden dat er shops onder zijn naam werden opgericht. Wat een paradox zeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |