|
Auteur: |
|
|
DISCO: ...And Your Blood Is Full Of Honey [2006] Label: Decaying Sun Records Coma Waering [2006] Label: Paradigsm Sigh EP[2006] Label: Decaying Sun Records We All Die Laughing [2006] Label: Decaying Sun Records Weighing Souls With Sand [2007] Label: Profound Lore Myspace Geweldige, helaas niet meer bestaande band (naja, duo). De band speelt een combinatie van My Bloody Valentine en Nadja, Shoegazedoom of hoe je het wilt noemen, met een heel uniek eigen geluid. Loodzwaar en dreigend, alsof de apocalyps op je afkomt, maar met de constante aanwezigheid van hemelse melodieën. Prachtig, meeslepend, doomy, (on)rustgevend en wat je er allemaal niet bij kan bedenken. Echt zonde dat de band er niet meer is, want dit had heel groot kunnen worden denk ik zo. Groeten aan Helvete [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 12-06-2010 22:44] |
|
Erg fijne muziek ja, vooral hun laatste album draai ik vaak. |
|
Meesterijke sound. Coma Waering is zwaar goed. Moet die laatste nog hebben op cd. |
|
Weighing Souls With Sand ligt hier regelmatig op de platenspeler, geniaal album. Verder is iedere release van hen gewoon dik de moeite waard, zit geen slecht spul tussen. Vorig jaar ergens las ik een bericht van het overgebleven bandlid (en vrouw van die gast?) dat zij nog bakken vol onuitgebracht materiaal op haar zolder heeft liggen en dat er wel plannen zijn daar het een en ander van uit te brengen. Dramatisch verhaal van die kerel wel. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Eén van de beste albums ooit vind ik, er is een heel mooi uitgegeven LP-box uit met al hun werk, wel geen 3 euro |
|
quote: Orginele remaster |
Index / Heavy Metal |