|
Auteur: |
|
|
Hoi, Ik moet 3 kaarten voor Rammstein kwijt Ze spelen 30 juni in het Gelredome in Arnhem. Kaarten kosten normaal 35 euro excl. servicekosten en bij mij zijn ze in de aanbieding voor slechts 30 euro per stuk. FallFromGrace@wanadoo.nl |
|
Tsss maar 5 euro minder voor 2e hands kaarten. Bazzio Attacks!!! |
|
Ja man, die kaarten zijn vast al gebruikt |
|
LOL |
|
Leuk, maar weer on-topic. |
|
quote: Goh toch grappig dat als je zo'n schurft aan Rammstein hebt, je nog helemaal de moeite neemt om dit topic aan te klikken en een reactie te plaatsen.. |
|
Haal wat van de prijs af en ik & 2 vrienden zouden flinke interesse kunnen hebben... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-04-2002 3:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En dat je CoF wel leuk vindt, over nep gesproken Ik ga lekker wel naar Rammstein want ik vind het leuk. |
|
Rammstein vind ik wel ok hoor... Nu niet bepaald m'n favoriete band, maar 'k kan er wel van genieten... Hoe kun je dergelijke bands (ook Cradle) nu fake noemen ??!! Beide bands zijn gewoon trendsetters ! Hoe je 't ook draait of keert, of je 't nu goed vindt of niet. Beide bands hebben toch 'n heel eigen geluid ?! Je herkent ze uit de duizenden... |
|
Ohja en het zijn staanplaatsen Die zijn inmiddels uitverkocht. |
|
quote: |
|
zullen we die discussie hier nou een keer niet gaan voeren? |
|
heel misschien ben ik wel geintresseerd....ff denken nog I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik zie ze al op Pinkpop, 30 euro is heel veel geld én Arnhem is zo ver weg maa Rammstein is wel cool "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ik vind alleen die keyboard nr's van cof wel goed klinken (zoals at the gates of midian en creatures that kissed in cold mirrors) voor de rest hou ik van burzum, limbonic art, zyklon en fluisterwoud.. dus geen COF geshit aan me hoofd A.U.B Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Owja het is ook al weer drie maanden geleden dat je ze cool vond... je lijkt Nachtvorst wel. |
|
quote: huh ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ow... die luisterde nog niet zo lang geleden ook graag naar CoF (heeft hier nog zijn CD's te ruil aangeboden), maar nu is hij true. En als je Rammstein leuk vindt ben je een poser Mensen die zichzelf true vinden maar het begrip poser niet eens snappen... |
|
Laat die jongen ff 21 of zo worden. Zo gaan dat soort dingen. Toen ik mijn eerste metal CD kocht ('Chaos AD van Sepultura ) was opeens BAM van de een op de andere dag metal goed en alle andere muziek 'commercieel'. ALLES (dus van Yes tot King Crimson tot Beethoven). En als je in een klas zit vol kutjes en lulletjes is zo'n houding nog wel nuttig ook. Gaat wel weer over . |
|
Ow ik maak me niet druk hoor. Ik ga alleen niet zielig in een hoekje zitten omdat ik Rammstein leuk vind! |
|
YOUR THE MEN Wel duur trouwens, 35 euro voor een kaartje. |
|
Ja idd duur. Als ik nog student was geweest was ik ook zeker niet gegaan. Maar het lijkt me toch wel leuk om zoiets een keer mee te maken (concert in een stadion). |
|
Ik vind je niet poser ofzo.. ik vind juist dat je true ben als je luistert wat je zelf wilt.. dus of je van rammstein of cof houd maakt me echt niks uit.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Nee joh ik ben niet pissed ofzo op jou! Jij zeek Rammstein af, ik zeek Cof af. Voor wat hoort wat he. |
|
En nu weer over de Rammsteinkaarten graag! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Index / Concerten |