|
Auteur: |
|
|
Zondag 22 augustus 013, Tilburg Macabre (US murder metal) + supports Aanvang 16:00 | Zaal open 15:00 | VVK vanaf 12-6-2010 Tickets € 13,50 excl. service- en transactiekosten | Kleine Zaal www.013.nl |
|
support: The Lucifer Principle! |
|
Jammer van eind fietsen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ah joh, 't begint om 16.00 uur (lees bus,trein,bier,thuis slapen) |
|
Denk er nog ff over na, mss krijg ik meerijders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heb je een tandem dan? |
|
Tandem in je bilspleet Vargen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nounounou, moet dat nu zo grof? |
|
hmmmmm... heb hier wel zin in... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
komende zondagmiddag alweer! **schop** |
|
En Foretold aus Breda! Brutal Death Metal |
|
ff voor de volledigheid: |
|
hmmm wel leuk! alleen een beetje blut. waarom dan ook 2 dagen voor m'n salaris komt.. vond macabre altijd erg leuk als ze in de goudvishal speelden, good old times.. [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 17-08-2010 16:05] |
|
quote: bij jou de maand ook altijd net een paar dagen te lang..... |
|
inderdaad! Tsja, als ik niks zou sparen dan hield ik meer over, maar ja.. |
|
Gaaf! Ik ben ook van de partij. Macabre heb ik vaker gezien en dat was altijd de moeite waard. The Lucifer Principle heb ik nog niet eerder gezien en ik kijk er wel naar uit. Ik heb alleen die gast van The Lucifer Principle een keer zien optreden als Satanklaas op het Metalvisie Songfestival, maar dat terzijde. Oh en van Foretold heb ik net een paar nummers geluisterd op MySpace en ik heb besloten dat ik tijdens hun optreden iets voor mezelf ga doen. Sli-Sla-Slayer! |
|
Hmm, wellicht toch maar effe gaan. Lekker vroeg op de dag en lang geen TLP gezien |
|
morgen nog ff wat nieuwe nummers er doorrossen in het zweethok, zondag middag present om met Macabre 013 omver te knallen! |
Index / Concerten |