|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: meuge kik zève ki minne kop kiezn? oet ni messant? K'zitte kik toch wok ni te kakn daj gin zuk e roas vintje pakt , aloewel da da bie joe past |
|
Misschien kan het worden vertaald naar het Nederlands Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
sbits'n voahe teehn ui luht! Cadaveria: kan niet, typische uitdrikkingen en zo, weetjewel. btw ben jij zo knap als de italiaanse? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Irön nondedomme, zitte gij hier tegenwoordig. Hoe zit da met dien nieuwe heavy-metal websteck van u ? hier met dien url ! |
|
quote:ik zit! http://hmo.port5.com/ maar ik ga denk ik verkazten naar Truemetal.org Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
juist http://www.the-stage.be/ heeft er weer een update bij, lekker veel ranzige) foto's van de optredens laatste weekend en zo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
mensen, deze zaterdag 14 september gaat er een Metalfuif doro in The Stage, en niet zo maar eentje, maar eentje TOT OP HET FUCKING BOT! eentje waar er naast al die klassieke meebrullers ook eens naar de underground gegrepen wordt... misschien wel de eerste eker dat iemand een Black Knight, Eidolon, Northwind, Sarissa, ESP, Malice, Sindrome, Steel Vangeance en noem maar op zal ten hroe brengen op café, erbij zijn is de boodschap! We Will Give You People Heavy Metal Ears! http://www.the-stage.be/ Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Alle hardrockers begeven zich zaterdag 28/9 (morgen dus) richting Tielt voor Rok'n'MetalNight (alweer jaja) met optreden BIG BANG: Coverband spelend covers van Deep Purple, Whitesnake, Judas Priest, Rory Gallaghar, Queen, en ik kan nog wel ff doorgaan, een twee uur durende set. Dit gaat knallen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
-kick- as if any-1 actually cared Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ja, er is iets anders daar in Vlaanderen (in de Frontline zag ik) en in Eindhoven is het Dynamo café voor het laatst open dus ik weet niet of het druk zal zijn bij the Stage . |
|
quote:toch wel er komen 'enkele' 'Angels' afgeakt.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: (hèhè) Ik hoor er de laatste tijd steeds dezelfde muziek vandaar dat ik nu en dan eens een cd'tje meebreng..er liggen er nochtans genoeg! (geen tijd?) Hoe zou dat toch komen? Damn en nog iets wie zei er daar overlaatst om eens rustiger muziek op te leggen? sjit zeg en dat voor nen metalcafé. Sorry maar moest dat kwijt. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Niks boven de BBQ, de BBQ in Oostende heerscht verdorie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat was ik |
|
Ja zoals je daaar zat vrijdag dat kan ik geloven...birger weet wel wie ik wil zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 09-03-2003 18:41] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Maar wie ben jij nu in feite? Enne, vrijdag was ik echt niet in de stemming nee |
|
Mja je zal me nog wel tegenkomen daar....euh je klaarde toch iets op toen je die foto van I.G. in je handen had hè After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Lol, ja die was vrij grappig, maar ik ben hem dan toch wel vergeten zeker |
|
hèhè denk niet dat hij jouw zal vergeten...trouwens ben nu weg naar the stage, C ya later dan je hebt eentje tegoed After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
De leute |
|
quote: Dat dacht ik niet zulle The stage is still the place to be...iedereen heeft wel een eens een zwak moment. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Aha Barrrrman heeft nieuwe moto binnengehaald (Harley) en zijn vriendin aan de deur gezet Proficiat met beide.... (graptje pol van de laatste é, hopelijks lijd je er niet onder, bla bla bla) [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 19-04-2003 15:01] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Merci Merci, de moto rijdt vettig, en de rest kun je ook wel raden zeker? If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |