|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Verdere introductie overbodig. http://www.vera-groningen.nl/mainstage/garcia-plays-kyuss Knetterhard aanwezig. |
|
+1 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hoe vet is dat !?! Heen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
roflol ik wou precies hetzelfde zeggen HOE VET IS DAT? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Kyuss is geweldig man. |
|
quote: Echt waar? Ik ken er twee nummers van 'Demon Cleaner' en 'Space Cadet' en die vind ik beide vrij matig eigenlijk. Niet representatief? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dit was geweldig op Hellfest!!! Dus graag nog een keer in Vera Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: idd zeer gaaf op Hellfest. En hoe laat was jw uiteindelijk thuis op maandag? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Haha 1:30 Hoogeveen, 2:30 thuis, douchen en nieuwe Rockhard doorbladeren en om 3:15 in coma weggezakt... Maar was het meer dan waard!!! Volgend jaar weer aanwezig, mits een goede line-up natuurlijk; maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan bij die Fransen. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Yeah bro' Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Kaartje binnen en de voorverkoop (alleen plato/elpee tot nu toe, online reserveren kan vanaf 11 augustus) gaat voorspoedig, aldus de mannen van elpee. Een yuuuuuuu lijkt mij al op zijn plaats. |
|
Straks al. quote: |
|
Het is nog niet uitverkocht toch? Misschien wel even heen dan! |
|
Volgens de Vera-site in ieder geval nog niet. |
|
Gister voor de zekerheid nog maar even een kaartje gehaald. Was inderdaad nog niet uitverkocht. Zin an! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
tijdje terug was er toch ook een lid van kyuss aan het spelen in de Simplon? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja, Nick Oliveri. |
|
quote:Ben jij daar nog geweest? |
|
Nee, dat niet. |
|
Zometeen! Lekker an't inluust'r'n hier! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
goeie review heren! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het moet nog even bezinken. |
|
't is wel een baasje hoor Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |