|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor die gevoelige niggertjes. |
|
|
|
Moeilijk moeilijk. |
|
signature |
|
Moeilijk plaatje om te laden. Goede post. |
|
fapulous signature |
|
Haha, Hypnos toch. |
|
je doet me rozen signature |
|
Dit is niet moeilijk, ONTOPIC |
|
moeilijk? signature |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Gaaf GL, waar heb je die gevonden op het net en waar komt-ie oorspronkelijk vandaan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Jammer dat Sicilië er niet op staat. |
|
quote: http://bibliodyssey.blogspot.com/2008/08/dogs-of-war.html (sowieso gaaf blog, staan vaak leuke verzamelingen op!) Nederlandse prent uit 1915 betreffende WO1. Let op details; op het zwaard waarmee de Ottomaan zijn eigen hoofd afhakt staat de tekst 'made in Germany'. Deze tekenaar had een vooruitziende blik. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Gaaf, bedankt! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Best goed topic Bob herkent dit. Hij heeft de laatste vraag puur op de gok ingevuld. "De vraag was zo onduidelijk. Zelfs de surveillant snapte het niet. Het was echt vet moeilijk." |
|
Schaep zei ook dat deze topic moeilijk is. |
|
Het feest is zo intens gezellig dat men op ZM gaat posten? |
|
Best moeilijk ja. |
|
Ik dacht ik doe er ff moeilijk over: Kan iemand me uitleggen waarom sommige forumleden praten als een mongloïde neger? Het is én niet grappig, én niet stoer, én je maakt jezelf er een beetje belachelijk mee. Doet me denken aan dat plaatje van die wigger die baalt dat 'ie blank is omdat 'ie zo minder respect krijgt van z'n homies. |
|
Dat hoort volgens mij bij ' de status'. |
|
quote: |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 20-06-2010 9:19] |
|
Moeilijk wakker worden vanmorgen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het feest is dagen gast, zei Schaep net. quote: WOE!!! [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 20-06-2010 11:12] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |