|
Auteur: |
|
|
Hee, die wilde ik net gaan maken. Drankjes kosten slechts 1,50 |
|
Drank slechts 1,50....... mmmmm "jammer" dat ik dan als laatste moet speulen |
|
quote:Een paar moet kunnen, en dan drink je daarna toch mee? |
|
Zaterdag toch aanwezig. Ben ingedeeld als bandhoer hoor ik net. Komt wel goed! |
|
Ik ben er ook vanavond! Als geluidshoer van As Empires Fall Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Was wel een prima feestje! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Was gezellig ja. |
|
Een paar filmpjes: Dead in decadence Carnation Infinity ends As empires fall [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 29-06-2010 0:59] |
|
Die filmpjes had je beter weg kunnen laten :') |
|
Tattoofest 2011 komt er aan en wel op 9 juli. Hopelijk kan ik er dit jaar wel bij zijn. |
|
Maar gelijk een topicje voor openen dan? Eerste naam is Chiraw. Overigens zijn de Tattoofest outdoor editions niet (meer) in samenwerking met MFT. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-01-2011 17:52] |
|
quote: Mwah nog te weinig echte info en bevestigingen. Chiraw is inderdaad de eerste naam. |
|
Chriswas. Scheef, dat krijg je als je even snel iets wilt tikken voor ik weg moet. |
|
quote: Was dat misschien een hint naar je vriendje? Stinkt ie ofzo? |
|
...wordt nog aardig doortrappen vanaf Torgau... co-operation not competition! |
|
Grindbashers moeten ook speuln? |
|
...op grind the naziscum fest wel... aangezien dappere speerwerper met As Empires Fall zondag in Nijverdal moet zijn, denken wij dat we 'm eens even flink op de staart gaan trappen! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 21-01-2011 18:20] co-operation not competition! |
|
Oh spelen die daar dan of kijk je op de flyer van vorig jaar? Het is in ieder geval op een zaterdag. |
|
ik kijk scheel en dus heb ik het verkeerd! co-operation not competition! |
|
Jij zorgt voor chaos. Mooi man. |
|
En welk een verrassing dat Chiraw speelt zeg! Boeiender |
Index / Concerten |