IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : B.I.T.O.N. in Utrecht
Diamond Head
Usericon van Diamond Head
Posted 07-09-2002 20:19 by Diamond Head Wijzig reactieProfiel van Diamond HeadQuote dit bericht

Ik studeer in Utrecht en was daar lid geworden van V.I.R.U.S., maar dat is vrij snel daarna opgehouden met te bestaan.

Een vriend van me is een keer bij biton geweest en hoewel hij zelf voor een andere studentenvereniging heeft gekozen zei hij dat het echt iets voor mij was.

Ik vroeg me af wat jullie me over biton kunnen vertellen, hoe de mensen zijn daar, de sfeer en natuurlijk ook de muzieksmaken.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 20:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik denk dat je je ook flink moet afvragen of je überhaupt wel bij een vereniging wil.

Maar goed, ik woon op de IBB in Utrecht, studeer er echter niet dus ik kan je niet veel meer vertellen. General Skullfucker van hier woont verderop en studeert hier wel, die zal wel meer weten, en Iskariot van het forum woont ook in Utrecht en Angela Mortis ook, maar die studeert er niet.

Utrechters zijn dun gezaaid hier...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-09-2002 20:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Off the record: Utrecht is qua auto's de meest onveilige stad van Nederland.


Diamond Head
Usericon van Diamond Head
Posted 07-09-2002 20:35 by Diamond Head Wijzig reactieProfiel van Diamond HeadQuote dit bericht

ja dat weet ik

Vraag me inderdaad ook af of ik wel bij een vereniging wil, virus was zolang het duurde leuk, biton weet ik niet. De rest is gewoon niks (voor zover ik weet).


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-09-2002 21:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

misschien de utrechtse biologen vereniging

maar dan moet je uiteraard wel biologie studeren...