IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : B.I.T.O.N. in Utrecht
Diamond Head
Usericon van Diamond Head
Posted 07-09-2002 20:19 by Diamond Head Wijzig reactieProfiel van Diamond HeadQuote dit bericht

Ik studeer in Utrecht en was daar lid geworden van V.I.R.U.S., maar dat is vrij snel daarna opgehouden met te bestaan.

Een vriend van me is een keer bij biton geweest en hoewel hij zelf voor een andere studentenvereniging heeft gekozen zei hij dat het echt iets voor mij was.

Ik vroeg me af wat jullie me over biton kunnen vertellen, hoe de mensen zijn daar, de sfeer en natuurlijk ook de muzieksmaken.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 20:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik denk dat je je ook flink moet afvragen of je überhaupt wel bij een vereniging wil.

Maar goed, ik woon op de IBB in Utrecht, studeer er echter niet dus ik kan je niet veel meer vertellen. General Skullfucker van hier woont verderop en studeert hier wel, die zal wel meer weten, en Iskariot van het forum woont ook in Utrecht en Angela Mortis ook, maar die studeert er niet.

Utrechters zijn dun gezaaid hier...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-09-2002 20:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Off the record: Utrecht is qua auto's de meest onveilige stad van Nederland.


Diamond Head
Usericon van Diamond Head
Posted 07-09-2002 20:35 by Diamond Head Wijzig reactieProfiel van Diamond HeadQuote dit bericht

ja dat weet ik

Vraag me inderdaad ook af of ik wel bij een vereniging wil, virus was zolang het duurde leuk, biton weet ik niet. De rest is gewoon niks (voor zover ik weet).


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-09-2002 21:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

misschien de utrechtse biologen vereniging

maar dan moet je uiteraard wel biologie studeren...

mn broer zat daar int bestuur en kzit nu bij een huisfeest van hem, veel gesellige lui


Je moeder.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 07-09-2002 23:47 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 7 september 2002 20:19 schreef Diamond Head het volgende:
Ik studeer in Utrecht en was daar lid geworden van V.I.R.U.S., maar dat is vrij snel daarna opgehouden met te bestaan.

Een vriend van me is een keer bij biton geweest en hoewel hij zelf voor een andere studentenvereniging heeft gekozen zei hij dat het echt iets voor mij was.

Ik vroeg me af wat jullie me over biton kunnen vertellen, hoe de mensen zijn daar, de sfeer en natuurlijk ook de muzieksmaken.




Toevallig ben ik vier jaar lid geweest van B.I.T.O.N. De vereniging heeft in de verste verte niets met metal te maken, dus als je er vragen over hebt kun je me mailen, msn-en of je kunt een keer op bezoek komen. Uiteraard kun je de vereniging zelf natuurlijk ook bellen c.q. bezoeken om rechtstreeks informatie te vergaren. Informatie over de zes verschillende studentenverenigingen in Utrecht kun je trouwens ook vinden op de (ooit snel door mij in elkaar gezette) website van de FUG (Federatie Utrechtse Gezelligheidsverenigingen) http://www.fug.studver.uu.nl



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 23:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 september 2002 23:47 schreef General Skullfucker het volgende:
Toevallig ben ik vier jaar lid geweest van B.I.T.O.N. De vereniging heeft in de verste verte niets met metal te maken,...


Maar waar heeft het dan wél mee te maken?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 23:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 23:53 schreef Mutilator het volgende:
Maar waar heeft het dan wél mee te maken?
Met een verenigingsleven waarschijnlijk; een sociale ontmoetingsplek met z'n eigen rituelen, groepen en activiteiten. Zoals elke vereniging.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 23:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 september 2002 23:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Met een verenigingsleven waarschijnlijk; een sociale ontmoetingsplek met z'n eigen rituelen, groepen en activiteiten. Zoals elke vereniging.


Hmm ik hoorde dat het volk dat er rondloopt niet zo elitair is zoals de andere koorbal verenigingen. Meer alto's ofzo, maar er zijn meer specifieke kenmerken nodig om een beeld te kunnen vormen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 08-09-2002 0:06 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 7 september 2002 23:59 schreef Mutilator het volgende:
Hmm ik hoorde dat het volk dat er rondloopt niet zo elitair is zoals de andere koorbal verenigingen. Meer alto's ofzo, maar er zijn meer specifieke kenmerken nodig om een beeld te kunnen vormen.


Om er dan toch maar een klein beetje op in te gaan... B.I.T.O.N. is anders dan andere verenigingen omdat je maar twee verplichtingen hebt. Je moet meedoen aan de introductie (geen ontgroening) en je moet contributie betalen. Verder kun je zelf bepalen hoe je je lidmaatschap invult. Korperaal gedrag wordt er nadrukkelijk niet op prijs gesteld en ze zijn er op een andere manier dichtgetimmerd dan bij het corps. Er lopen inderdaad "alto's" rond, maar er lopen daar wel meer mensen rond. Omdat er geen ontgroening is trekt dat ook allerlei zwakkelingen met problemen aan. Desalniettemin kun je er toch een hoop lol hebben als je gewoon de dingen doet die je zelf leuk vind en omgaat met de mensen die je zelf kiest. Omdat het een kleine vereniging is (< 300 leden) leer je snel de actieve leden kennen en voel je je snel thuis. Je kunt ook gemakkelijk actief worden in één van de vele commissies. Je kunt bijvoorbeeld gaan tappen, dj-en, klussen, activiteiten organiseren, koken, aan het verenigingsblaatje werken, etc.

---edit----

Godverdomme, moeilijk zeg, dat typen...

[Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 08-09-2002 0:07]



Diamond Head
Usericon van Diamond Head
Posted 08-09-2002 12:24 by Diamond Head Wijzig reactieProfiel van Diamond HeadQuote dit bericht

Je zal het er wel naar je zin hebben gehad als je 4 jaar lid was. Wat heb jij er allemaal uitgevoerd, wat beviel je het meest?

Trouwens, los van biton, heb je nog andere goede metal suggesties, behalve de boothill en stairway dan natuurlijk.


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 08-09-2002 14:14 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

het ACU


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Diamond Head
Usericon van Diamond Head
Posted 09-09-2002 11:40 by Diamond Head Wijzig reactieProfiel van Diamond HeadQuote dit bericht

Oh, en bedankt voor de info zover


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-09-2002 12:25 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

studenten verenigingen


manic moonflower
Usericon van manic moonflower
Posted 10-09-2002 15:39 by manic moonflower Wijzig reactieProfiel van manic moonflowerQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/summerrain

hey een vriend van me zit bij Biton en ik ben enkele keren meegegaan. En het was daar best relaxt... allemaal vage mensen leuke feestjes en relaxte sfeer. ze gingen vaak met zn allen naar cyberia of de inrichting bv.. maargoed kwas r maar een paar keer geweest.

blijkt wel de studentenvereniging voor t uitschot te zijn.. geen standaard iig



btw k ben nieuw


UberWiegel
Resistance is futile
Usericon van UberWiegel
Posted 10-09-2002 20:07 by UberWiegel Wijzig reactieProfiel van UberWiegelQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 12:24 schreef Diamond Head het volgende:
Je zal het er wel naar je zin hebben gehad als je 4 jaar lid was. Wat heb jij er allemaal uitgevoerd, wat beviel je het meest?

Trouwens, los van biton, heb je nog andere goede metal suggesties, behalve de boothill en stairway dan natuurlijk.

De generaal is de grootste BITON adept ooit! Kom je aan biton, dan kom je aan hem. Ik kan het weten, ik ken de generaal vrij goed.
Zo heb ik bijvoorbeeld met hem in het bestuur van VIRUS gezeten, en om je tweede vraag te beantwoorden is er in Utrecht zeer weinig te doen op metal gebied. De stairway heeft natuurlijk niks te maken met metal, en als je geluk hebt kan je wel wat metal horen in de Boothill.
Het is ook de moeite waard om de DB's in de gaten te houden, of er weer een CD presentatie is, dat is meestal wel cool.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 10-09-2002 20:40 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 10 september 2002 20:07 schreef UberWiegel het volgende:
De generaal is de grootste BITON adept ooit! Kom je aan biton, dan kom je aan hem. Ik kan het weten, ik ken de generaal vrij goed.
Zo heb ik bijvoorbeeld met hem in het bestuur van VIRUS gezeten, en om je tweede vraag te beantwoorden is er in Utrecht zeer weinig te doen op metal gebied. De stairway heeft natuurlijk niks te maken met metal, en als je geluk hebt kan je wel wat metal horen in de Boothill.
Het is ook de moeite waard om de DB's in de gaten te houden, of er weer een CD presentatie is, dat is meestal wel cool.


Houdt je bek, leugenachtig ventje... Je weet net zo goed als ik dat ik dus inmiddels géén lid meer ben van B.I.T.O.N. De hele toko kan wat mij betreft dan ook instorten.
Net zo goed als jij dat weet weet ik ook dat jij geen lid geworden bent omdat er naar jouw smaak niet genoeg homofielen rondliepen.

En om even on-topic te gaan: In Utrecht is af en toe de Pit. Dan komen er in de ACU (extreem links krakerscafé met allemaal foute ideologieën) wat bandjes spelen. Soms zitten daar ook wel toffe metalbands bij. Verder is de dichstbijzijnde metalkroeg volgens mij de So What in Ede. En de Stairway is echt .



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-09-2002 20:47 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:40 schreef General Skullfucker het volgende:
Houdt je bek, leugenachtig ventje... Je weet net zo goed als ik dat ik dus inmiddels géén lid meer ben van B.I.T.O.N. De hele toko kan wat mij betreft dan ook instorten.
Net zo goed als jij dat weet weet ik ook dat jij geen lid geworden bent omdat er naar jouw smaak niet genoeg homofielen rondliepen.

En om even on-topic te gaan: In Utrecht is af en toe de Pit. Dan komen er in de ACU (extreem links krakerscafé met allemaal foute ideologieën) wat bandjes spelen. Soms zitten daar ook wel toffe metalbands bij. Verder is de dichstbijzijnde metalkroeg volgens mij de So What in Ede. En de Stairway is echt .

Ja, ik zag een flyer van de pit in de uni hangen, met jawel

Meshuggahiaanse metal
Stress Metal
en nog ener van een domme metal versie


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 10-09-2002 20:49 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 10 september 2002 20:47 schreef Iskariot het volgende:
Ja, ik zag een flyer van de pit in de uni hangen, met jawel

Meshuggahiaanse metal
Stress Metal
en nog ener van een domme metal versie



Laat ik voor de afwisseling maar eens een keer niet iets negatiefs over iemand zeggen en gewoon mijn smoel houden over die lelijke slet die de pit altijd organiseert...

Maar soms is het wel wreed hoor. Ze heeft zelfs Cannibal Corpse een keer geboekt Dat gebeuren vond overigens toen niet in de ACU plaats maar in een andere zaal.



hexxor
Usericon van hexxor
Posted 10-09-2002 20:52 by hexxor Wijzig reactieProfiel van hexxorQuote dit bericht

B.I.T.O.N. daar moet je wegblijven, het is een hele foute vereniging met allerlei vies links tuig. Ik ben er lid van en op een dag als ik genoeg geld en macht heb om het hele zaakje over te nemen, dan zal ik er een nette rechtse vereniging van maken, een elitair financieel genootschap waar de vrijmetselaren nog een puntje aan kunnen zuigen.

Ik heb gesproken.


Diamond Head
Usericon van Diamond Head
Posted 10-09-2002 22:59 by Diamond Head Wijzig reactieProfiel van Diamond HeadQuote dit bericht

hehe, ik denk dat ik er maar eens een keer moet gaan kijken. Jullie zeggen verschillende dingen maar in elk geval is het niet een standaard vereniging.

Bitonezen (ofzoiets) hier: hebben jullie er nog interessante mensen ontmoet?

Ik weet dat de stairway kut is, maar behalve de boothill is er niet veel beters in utrecht. Van de pit had ik gehoord ja, ik ben er alleen nog nooit geweest.


Diamond Head
Usericon van Diamond Head
Posted 10-09-2002 23:08 by Diamond Head Wijzig reactieProfiel van Diamond HeadQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 20:07 schreef UberWiegel het volgende:

Het is ook de moeite waard om de DB's in de gaten te houden, of er weer een CD presentatie is, dat is meestal wel cool.


DB's???


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-09-2002 0:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 september 2002 20:20 schreef Dwaallicht het volgende:

Utrechters zijn dun gezaaid hier...


Ik ben een reserve Utrechter


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen