|
Auteur: |
|
|
Stuur Raj ff naar de supermarkt of zo dan . |
|
quote: Als je een beetje mazzel hebt willen ze je nog wel eens een gratis afdruk sturen/mailen van de foto waar je zelf opstaat bij een krant.. |
|
quote: heej, da's een goeie, zeg! ga ik gelijk uitvoeren! thanx. tja, welke moet ik nou hebben? Gelders Dagblad Regioredactie Epe RegioredactieEpe@wugo.wegener Regioredactie Lochem RedGDLochem@wugo.wegener.nl Regioredactie Zutphen Redactie.Zutphen@wugo.wegener.nl Internetredactie Zutphen Internetred_Zutphen@wugo.wegener.nl [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-09-2002 21:47] Oud Vuil. |
|
quote: WTF, gewoon allemaal mailen. Bazzio Attacks!!! |
|
HUH? Wij hebben die krant als het goed is nog wel. Ik zal morgen dan maar eens kijken. In welke moet het staan? |
|
in de bijlage, zei die fotograaf. Oud Vuil. |
|
quote:Welke dag is ook wel leuk om te weten |
|
quote: alleen op zaterdag zit er toch een bijlage bij een krant?!? Oud Vuil. |
|
Oh, ik zie wel vaker bijlagen. Maar dat zal wel komen doordat ik bijziend ben. Ik zal nu direct eens gaan kijken! |
|
Pfoehee zeg! Bij de zaterdagkrant kan ik geen bijlage vinden. En ik heb ook die hele krant doorgebladerd zojuist. Niets te vinden. |
|
'k heb 'em eindelijk gezien, ik schaam me dood, want hij stond helemaal niet in het gelders dagblad, maar in de gelderlander. maar goed, wel bedankt voor de moeite . Oud Vuil. |
|
foto!!!!!! met de tekst er bij aub |
|
quote: ik heb 'em alleen maar gezien, ferry, andere gitarist, heeft 'em. zal wel eens vragen, scan ik 'em in. is natuurlijk een zwaar roelerende foto geworden, zonder ranja, scheelt enorm, knapt de hele band van op. Oud Vuil. |
|
quote: klapjes, papa? |
|
quote: ik ginnegapte alleen maar, love of my life. Oud Vuil. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |