|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha wat een bullshit verhaal! Geslagen, mes erbij en dan ineens is er niks voorgevallen? Eh? En wat betreft die afspraak tattoo shop, leuk bedacht wel! Ohja, zou fijn zijn als je wat hoofdletters gebruikt in je tekst, hier en daar wat punten, komma's enzo.. jeweetwel. |
|
+ Als er op een haartje na niets gebeurt is er dus wel iets gebeurd. Dan zou ik graag willen weten wat er dan gebeurd is want juist dat maakt het verhaal wellicht nog spannend. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-07-2010 10:48] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Inderdaad, maak er een echt Cryptje van. |
|
Even normaal doen tegen Paul. |
|
quote: er een Cryptje van maken.. |
|
het gaat er niet om dat het een spannend verhaal is het gaat erom dat sommige mongolen gewoon mongolen zijn |
|
Maar andere 'mongolen' zijn geen 'mongolen'? |
|
mongolen zijn lief, vooral de lieve mongolen signature |
|
|
|
quote: Waar is die geniale foto van jou met zo'n metal mongool? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Pff, je bent zelf een mongool. |
|
quote: Even normaal doen tegen die mongool! Bruce Banner |
|
Even mongolide doen tegen normale mensen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jullie hebben bijna de zelfde achternaam, Wim. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hij mist alleen de n en een paar chromosone. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The stage is yours, de komende 45 minuten. Bruce Banner |
|
Eigenlijk heeft hij een chromosoom teveel. Een chromosoom 21 om precies te zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Euh... O. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:oooooooh die moet ik zoooo hebben.. zou je die dingen kunnen bestellen? Waar haal je dat? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wat Nix zegt quote: |
|
quote: Marktplaats, supermarkt.. ehh even googlen? Bavaria webshop heeft die jurkdingen iig uitverkocht, leeuwending is weer ergens anders van. |
|
Albert Heijn wil Beesies na WK terug hebben Novum op 03 juli '10, 09:57, bijgewerkt 03 juli '10, 12:31 AMSTERDAM - Supermarktketen Albert Heijn roept op om alle Beesies na het WK terug te brengen naar de winkel. Zo moet volgens Trouw worden voorkomen dat de prullaria in de prullenbak terecht komen. Albert Heijn zegt in de krant ervoor te zorgen dat de ingeleverde Beesies een goede bestemming krijgen. Zo hebben ontwikkelingsorganisaties zich gemeld met de vraag of ze de gadgets aan kinderen in derdewereldlanden kunnen geven. Vernietigd De harige rupsen die overblijven, worden op een 'verantwoordelijke manier' vernietigd. Er zijn geen plannen om de Beesies bij een volgend WK in te zetten. Dan komt Albert Heijn met een nieuwe actie. Eerder deed een marketingbureau een oproep de Beesies terug te sturen. Dit om mensen bewust te maken van de noodzaak tot afvalreductie. Nutteloze prullaria dus, hoewel de kat ze wel leuk vindt. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-07-2010 11:41] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
WTF, wie gooit er nu Beesies weg |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |