|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Fortarock presents Job For A Cowboy + Whitechapel + Annotations Of An Autopsy Do 11 nov | Open: 20:00 | Start: 20:30 | Doornroosje Nijmegen [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 22-06-2010 13:45] |
|
Vet daar gaan we dus ff lekker hard aanwezig zijn! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
VET! Aanwezig! |
|
HEEN! |
|
Doornroosje Open Air! Dak eraf Por Vida |
|
en onsale! |
|
Jammer dat er geen Belgische date is, dat wordt weer een eind rijden.. |
|
...is dit de enige NL date ? anders maar een eindje rijden |
|
is exclusieve NL show inderdaad |
|
Wow, nice! Erg vette lineup ! Is nog erg ver weg, maar zet hem zeker in de agenda . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Vreemd, volgens onderstaand bericht staat dit package + Trigger The Bloodshed op 11 november in Eindhoven? http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=113566990&blogId=536284384 |
|
Dat moet dus Doornroosje zijn |
|
Ik ben er sowieso bij, op Annotations... na vind ik alle aanwezige bands meer dan de moeite waard. |
|
en blijkbaar komt Trigger The Bloodshed ook een deuntje meeblazen. |
|
|
|
*up* |
|
De enge meneer en ik zullen er iig bij zijn |
|
@ SiB: Zag ik het nou goed dat NEC afgelopen weekend Fortarock als shirtsponsor had? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
redelijk goede namen, al valt job for a cowboy zeer tegen live. En hoe vaak staan ze per jaar wel niet in nederland? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb brutal zin in annotations! En nec had idd voor 2 wedstrijden fortarock als hoofdsponsor. Zo'n shirt zou ik echt wel willen hebben! Keep it Thrashy |
|
quote: yep, dat klopt, hiermee wordt een goed doel ondersteund. Shirtreclame is geveild op een gala. |
|
Hier keihard bij Ps: Is er al een tijdsschema bekend? [Dit bericht is gewijzigd door xX-C-Xx op 08-11-2010 9:27] Het doet maar even pijn! |
|
19.00 Kassa Open 19.30 Trigger the Bloodshed 20.20 Annotations Of An Autopsy 21.10 Whitechapel 22.00 Job For A Cowboy |
|
owww, zit voor werk 10 minuten van Nijmegen vandaan. Misschien wel ff checken! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Waarschijnlijk dus maar een half uur Whitechapel [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 09-11-2010 10:59] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |