|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Eens met Marcel. wouter023 |
|
quote:Heaumeaux! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Joehoe... Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nou Marcel je hebt mazzel: de zangeres is eruit gestapt en de originele zanger is weer terug. Althans voor de komende tour in ieder geval. |
|
quote: Behelst die tour ook Dutch Doom Days? Ik hoop het wel, ik hoop het wel, ik hoop het wel. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ja. En dus ook voor Into the Void. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 20-06-2014 13:33] |
|
Jammer. Voor mij maakte zij de band wel. Vond op RB de nummers die zij niet voor haar rekening nam ook beduidend minder. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Aldus hun FB pagina. Zou erg jammer zijn, keek ook uit naar hun optreden in Eindhoven in september ter promotie van hun nieuwe album dat eind augustus uit komt. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 12-08-2016 10:24] |
|
Raar. Aangezien de nieuwe binnenkort uitkomt. Wat een heerlijke plaat.is dat geworden. |
|
De laatste plaat is inmiddels te beluisteren: Visions in Bone |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |