|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zegt jullie da iets ? |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
Anacrusis is een leuke band Heb ze een keer in het voorprogramma gezien van Death (rip) |
|
|
|
Vanochtend 'Screams And Whispers' in de auto gepleurd. Wat een geweldige plaat is het toch. Blijkbaar weinig fans hier..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hmmz kan er niks van vinden ook de mp3's op hun site zijn niet toegankelijk; kan iemand mij iets meer inlichten? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in Anacrusis staat er een uitgebreid interview met zanger/gitarist Kenn Nardi op Archaic. http://www.archaic-magazine.com/article.php?aid=45961 " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
waarvoor dank!! |
|
Brengt weer goede herinneringen terug aan de twee NL shows in de jaren '90 met Death (Enschede en Amsterdam). Kort daarop werden ze gedumpd door hun management om een of ander vage reden Blijft hoe dan ook een geniale band, met dank aan Chuck en Steve DiG. voor het introduceren! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
April 2010 staan ze op Keep It True 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Uitstekend, Candlemass headliner dan, 25 jarig jubileum. Het komend weekend heeft Keep it true ook weer een uitstekende line up:Blaspheme, Abattoir, Lizzy Borden, Tyrant (US), Exumer, Ruthless, MILITIA!!!!! |
|
quote: KIT 2010 heeft idd een geweldig ruige line up. Zou graag gaan, eens kijken. 2 van mijn favoriete bands spelen daar: Anacrusis en Hades. Watchtower een paar jaar terug al gezien en die wil ik zeker nog een keer live zien. Ik weet niet op welke dag ze staan maar dan mogen ze wat mij betreft Alan tecchio ook mee laten zingen!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Wat Anacrusis betreft ken ik iemand die contact heeft met Kenn Nardi en de mogelijkheden bekijkt om een Europses fanclub op te zetten. Ze zijn ook druk bezig om andere festivals te boeken... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
En? Is hun optreden op Wâldrock al definitief bevestigd? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
ANACRUSIS To Release 'Hindsight: Suffering Hour & Reason Revisited' - Jan. 31, 2010 Reunited St. Louis-based progressive/melodic thrash metal act ANACRUSIS has issued the following update: "We're finally finishing up recording the final tracks for the 'new' ANACRUSIS CD. The title of the album will be 'Hindsight: Suffering Hour & Reason Revisited'. The two-CD set will feature both our debut album, 'Suffering Hour', and our second release, 'Reason', along with the classic ANACRUSIS demo track 'Apocalypse', all fully re-recorded by the original lineup of Kenn Nardi, Kevin Heidbreder, John Emery and Mike Owen. The package will also feature a 24-page, full-color booklet with lyrics and lots of photos both old and new. "Both of these classic albums have been out of print for many years, and we hope old fans and new will find some new life in these re-recorded songs. "The excellent cover art is being created by Eliran Kantor (TESTAMENT, SIGH, MEKONG DELTA, GWAR) "Mixing is nearly complete and mastering will be handled by Maor Appelbaum who has worked with Yngwie Malmsteen, Rob Halford, Dave Ellefson's F5 and many, many more. "We are still working out details of where the album will be available, but there should be copies on-hand for our appearance at the Keep It True XIII festival in Germany this coming April." "Hindsight: Suffering Hour & Reason Revisited" track listing: CD1: 01. Present Tense 02. Imprisoned 03. R.O.T. 04. Butcher's Block 05. Apocalypse 06. A World To Gain 07. Frigid Bitch 08. Fighting Evil 09. The Twisted Cross 10. Annihilation Complete/Disemboweled 11. Injustice CD2: 01. Stop Me 02. Terrified 03. Not Forgotten 04. Wrong 05. Silent Crime 06. Killing My Mind 07. Misshapen Intent 08. Afraid To Feel 09. Child Inside 10. Vital 11. Quick To Doubt The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Toevallig heb ik een tijdje geleden het album Suffering Hour gedownload: ! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
ANACRUSIS are confirmed to play the ROCK HARD FESTIVAL in Germany next June 10-12, 2011. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
OMFG! Als ze ook eens in de buurt spelen! En ik ben wel benieuwd naar die re-recordings van de eerste twee albums. |
|
quote: Die klinken bijzonder goed. Denk: beter geluid dan de originele, strak ingespeeld en de typische schreeuw van Nardi die ongeroerd is gebleven door de tand des tijds. Het klinkt als vanouds, maar dan beter. |
|
Nieuw nummer ter download: http://www.anacrusis.us/media%20files/MP3/This%20Killer%20In%20My%20House.html The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ah, ik ken het oude niet (wel de 2 albums erna) maar afgaande op jouw reactie kan ik beter de heropnames hebben dus. |
|
quote:Nee, zegt mij helemaal niks. Vertel er eens wat meer over? Wat voor stijl is het bijvoorbeeld. |
|
quote: |
|
Aha, had ik niet gezien. Misschien eens luisteren, ik hou wel van thrash, maar het moet wel knallen. Ik twijfel weer als ik melodisch progressief lees. Ik zet het op de lijst. |
|
Waarschijnlijk moet je dan het debuut proberen... Of der heropnames uit 2010 (Ken het zelf niet, maar las wat reviews en ken de latere 2 en als je echt knallende thrash wil moet je die latere 2 niet hebben.) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |