IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Anacrusis Volgende pagina
zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 18-04-2002 9:20 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

zegt jullie da iets ?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-04-2002 9:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2002 9:20 schreef zjosuah het volgende:
zegt jullie da iets ?


Ja, alhoewel ik geen echt fan ben kan ik wel goed naar hun materiaal luistern. Op een site van hen kun je al hun albums downloaden. Ik heb de link ergens op dit forum gepost maar ik weet niet meer waar.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-04-2002 10:54 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht



Dead things grow from deep inside...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 18-04-2002 13:28 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Anacrusis is een leuke band Heb ze een keer in het voorprogramma gezien van Death (rip)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-04-2002 14:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-11-2004 13:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Vanochtend 'Screams And Whispers' in de auto gepleurd.

Wat een geweldige plaat is het toch.

Blijkbaar weinig fans hier.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-11-2004 13:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmmz kan er niks van vinden ook de mp3's op hun site zijn niet toegankelijk; kan iemand mij iets meer inlichten?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 08-02-2009 22:21 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in Anacrusis staat er een uitgebreid interview met zanger/gitarist Kenn Nardi op Archaic. http://www.archaic-magazine.com/article.php?aid=45961


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 08-02-2009 22:39 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

waarvoor dank!!


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-02-2009 14:19 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Brengt weer goede herinneringen terug aan de twee NL shows in de jaren '90 met Death (Enschede en Amsterdam).

Kort daarop werden ze gedumpd door hun management om een of ander vage reden

Blijft hoe dan ook een geniale band, met dank aan Chuck en Steve DiG. voor het introduceren!


10.10.1942 - 20.11.2011


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 18-04-2009 19:14 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht



April 2010 staan ze op Keep It True


10.10.1942 - 20.11.2011


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 19-04-2009 17:18 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 19:14 schreef attematic het volgende:


April 2010 staan ze op Keep It True


Uitstekend, Candlemass headliner dan, 25 jarig jubileum.
Het komend weekend heeft Keep it true ook weer een uitstekende line up:Blaspheme, Abattoir, Lizzy Borden, Tyrant (US), Exumer, Ruthless, MILITIA!!!!!


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 19-04-2009 19:36 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2009 17:18 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Uitstekend, Candlemass headliner dan, 25 jarig jubileum.
Het komend weekend heeft Keep it true ook weer een uitstekende line up:Blaspheme, Abattoir, Lizzy Borden, Tyrant (US), Exumer, Ruthless, MILITIA!!!!!



KIT 2010 heeft idd een geweldig ruige line up. Zou graag gaan, eens kijken. 2 van mijn favoriete bands spelen daar: Anacrusis en Hades. Watchtower een paar jaar terug al gezien en die wil ik zeker nog een keer live zien. Ik weet niet op welke dag ze staan maar dan mogen ze wat mij betreft Alan tecchio ook mee laten zingen!!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 19-04-2009 19:37 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Wat Anacrusis betreft ken ik iemand die contact heeft met Kenn Nardi en de mogelijkheden bekijkt om een Europses fanclub op te zetten. Ze zijn ook druk bezig om andere festivals te boeken...


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 01-02-2010 8:15 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

En? Is hun optreden op Wâldrock al definitief bevestigd?


10.10.1942 - 20.11.2011


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2010 15:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

ANACRUSIS To Release 'Hindsight: Suffering Hour & Reason Revisited' - Jan. 31, 2010
Reunited St. Louis-based progressive/melodic thrash metal act ANACRUSIS has issued the following update:

"We're finally finishing up recording the final tracks for the 'new' ANACRUSIS CD. The title of the album will be 'Hindsight: Suffering Hour & Reason Revisited'. The two-CD set will feature both our debut album, 'Suffering Hour', and our second release, 'Reason', along with the classic ANACRUSIS demo track 'Apocalypse', all fully re-recorded by the original lineup of Kenn Nardi, Kevin Heidbreder, John Emery and Mike Owen. The package will also feature a 24-page, full-color booklet with lyrics and lots of photos both old and new.

"Both of these classic albums have been out of print for many years, and we hope old fans and new will find some new life in these re-recorded songs.

"The excellent cover art is being created by Eliran Kantor (TESTAMENT, SIGH, MEKONG DELTA, GWAR)

"Mixing is nearly complete and mastering will be handled by Maor Appelbaum who has worked with Yngwie Malmsteen, Rob Halford, Dave Ellefson's F5 and many, many more.

"We are still working out details of where the album will be available, but there should be copies on-hand for our appearance at the Keep It True XIII festival in Germany this coming April."

"Hindsight: Suffering Hour & Reason Revisited" track listing:

CD1:

01. Present Tense
02. Imprisoned
03. R.O.T.
04. Butcher's Block
05. Apocalypse
06. A World To Gain
07. Frigid Bitch
08. Fighting Evil
09. The Twisted Cross
10. Annihilation Complete/Disemboweled
11. Injustice

CD2:

01. Stop Me
02. Terrified
03. Not Forgotten
04. Wrong
05. Silent Crime
06. Killing My Mind
07. Misshapen Intent
08. Afraid To Feel
09. Child Inside
10. Vital
11. Quick To Doubt



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 01-02-2010 16:01 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Toevallig heb ik een tijdje geleden het album Suffering Hour gedownload: !


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 14-10-2010 21:01 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

ANACRUSIS are confirmed to play the ROCK HARD FESTIVAL in Germany next June 10-12, 2011.


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2010 21:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

OMFG! Als ze ook eens in de buurt spelen!

En ik ben wel benieuwd naar die re-recordings van de eerste twee albums.



WMP
Usericon van WMP
Posted 14-10-2010 22:39 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2010 21:19 schreef Vargen666 het volgende:
En ik ben wel benieuwd naar die re-recordings van de eerste twee albums.


Die klinken bijzonder goed. Denk: beter geluid dan de originele, strak ingespeeld en de typische schreeuw van Nardi die ongeroerd is gebleven door de tand des tijds. Het klinkt als vanouds, maar dan beter.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-02-2011 19:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-03-2011 0:27 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 14 oktober 2010 22:39 schreef WMP het volgende:
Die klinken bijzonder goed. Denk: beter geluid dan de originele, strak ingespeeld en de typische schreeuw van Nardi die ongeroerd is gebleven door de tand des tijds. Het klinkt als vanouds, maar dan beter.
Ah, ik ken het oude niet (wel de 2 albums erna) maar afgaande op jouw reactie kan ik beter de heropnames hebben dus.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-03-2011 0:48 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2002 9:20 schreef zjosuah het volgende:
zegt jullie da iets ?
Nee, zegt mij helemaal niks. Vertel er eens wat meer over? Wat voor stijl is het bijvoorbeeld.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-03-2011 0:50 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 1 februari 2010 15:55 schreef Mutilator het volgende:
Reunited St. Louis-based progressive/melodic thrash metal act ANACRUSIS




bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-03-2011 1:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Aha, had ik niet gezien.

Misschien eens luisteren, ik hou wel van thrash, maar het moet wel knallen. Ik twijfel weer als ik melodisch progressief lees. Ik zet het op de lijst.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-03-2011 1:20 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Waarschijnlijk moet je dan het debuut proberen... Of der heropnames uit 2010
(Ken het zelf niet, maar las wat reviews en ken de latere 2 en als je echt knallende thrash wil moet je die latere 2 niet hebben.)



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen