|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar goed dat je geen reten verzameld dan .. Daar ik een buizenversterker heb ga ik altijd kijken naar het opgloeien van de versterker als ik em aanzet. |
|
Ik ben er ook zo één van het ruiken... En als de plaat klaar is volgt het ritueel van de plaat weer met de A kant naar voren in de geplastificeerde binnenhoes te schuiven met de orginele binnenhoes daarvoor en met mijn meetstokje de plaat weer op de juiste plek in de collectie zetten. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 30-06-2010 21:04] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
als ik de ROT "fooled by illusions" (split met Entrails Massacre) ep opzet... heb ik altijd de neiging (en ook daadwerkelijk de uitvoer) 6 minuten lang te pogoën door de kamer... magistrale opening: "put now a fucking bomb, on everything we see is wrong"... hehehe |
|
quote: |
|
Idd, en dan van je ouders op je flikker krijgen en voor straf niet naar dansles mogen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Pardon? Nee. |
|
quote: +1! Lp's ruiken nu eenmaal geweldig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@Holeboulder Je hoeft niet gelijk je excuses aan te bieden... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 30-06-2010 21:45] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Doe ik ook niet. Ik leg het even uit aan de cd/mp3 generatie. edit: Ah. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-06-2010 21:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Zo'n typetje lijk je ons, zo'n metalkneusje, weet je wel? |
|
echte twentse gastvrijheid! |
|
quote: It takes one to know one Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Gaat de goede kant op hè? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb geen echte rituelen, m.u.v. The lamb lies down on Broadway van Genesis. Die luister ik altijd in het donker, ivm de 'sfeer' van dat album. Ik heb hem (nog) niet op vinyl, maar anderzijds heb ik ook geen goede platenspeler. Overigens zit er wel een 2e ritueel aan te komen. Als dat etterbakje van hiernaast 's avonds weer herrie maakt met zijn 'motor' (die overigens erg ongezond klinkt, een beetje-slecht-lopende-koffiemolen achtig geluid) ga ik de buren elke middag fijn trakteren op Obscure depths of sufferance van Pulverize. Belgisch, death metal, opname is van een zo/zo kwaliteit. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Wou je zeggen dat ik een metalkneusje heb? Je beledigt MH toch zeker niet hè!? |
|
Als hij zijn vriendin het woord voor hem laat voeren wel Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Pas op hoor! Silence zet je zo in de sambal-bij-nek-klem. |
|
Ik heb wel een ritueel als ik auto rijd, ik heb dan bijna altijd bands als Alabama Thunderpussy, of karma to burn op staan, daar ga je zo lekker hard van rijden. Against God and Government |
|
quote: @R.: En zo is dat! |
|
Als Mh dood is aan longkanker moet je mij maar eens snel in die houdgreep doen. Praaauywwwwww |
|
quote:Prrrauw, wanneer gaan we weer een biertje drinken? |
|
Snel in Amsterdam? |
|
Het is niet niks allemaal. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |