IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Entrails (Dismember/Entombed) '91 Vorige pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-05-2013 10:26 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De elpee net binnen...te gekke plaat.

Bij het 180 gram stuk vinyl zit ook nog eens een mooie grote poster verstopt.
Niet dat ik hem zal ophangen maar hij ziet er mooi uit.

Nu de vorige platen ook maar kopen.


bub


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-11-2013 23:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

De nieuwe is weer fijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 16-01-2014 10:15 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Deze week eens de nieuwe eindelijk beginnen te beluisteren. Toch een beetje een tegenvaller in vergelijking met de vorige 2 albums. Het is wel allemaal OK, maar niet echt nummers die blijven hangen.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-03-2015 18:20 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Hoppa, nieuwe totaal niet origineel nummer te beluisteren via:

http://www.metalblade.com/entrails/

En hij is te gek...inclusief midtempo Celtic Frost headbang stukje!

in Mei de nieuwe plaat.



bub


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-03-2015 20:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Over 2 weken op Grindhoven!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-03-2015 20:24 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

en eerste paasdag in Leeuwardem. Eggbangers ball


bub


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-08-2016 23:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Gisteren in Vera. Was weer leuk. Nieuwe zanger is zeker degelijk.

Voorprogramma was een beetje een vreemde keus, Villainy of zoiets. Roadburncore met thrashmetalzang.

Jammer van de bescheiden opkomst.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 29-08-2016 23:19]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-08-2016 23:33 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 23:18 schreef Onweerwolf het volgende:
Roadburncore


Taking that as a compliment.

(Ook al zit ik er stiekem al even niet meer bij)

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 29-08-2016 23:34]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-08-2016 23:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 23:33 schreef ColdheartMinor het volgende:
Taking that as a compliment.

(Ook al zit ik er stiekem al even niet meer bij)


Het was op zich bij vlagen nog best wel te pruimen (behalve de verschrikkelijk zang, maar die was er sporadisch) ondanks dat het niet mijn genre is maar ik snapte niet zo goed waarom dit in het voorprogramma stond van een oldschooldeathmetalband.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-08-2016 23:49 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Snap je hoor. Vind de stilistische verandering die ze(/we?) hebben ondergaan de afgelopen jaren zelf wel tof. Maar goed, ik ben hier natuurlijk totaal niet objectief in. Misschien als je de eerste plaat erop naslaat het iets meer in het straatje van Entrails past. Maar dan nog.

Vraag me nu trouwens wel af welke 'grotere band' dan wel in het straatje zou passen. Vektor? Voivod?

Ach waar maak ik me ook druk om. Mijn band niet meer.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-08-2016 10:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 30-08-2016 18:15]


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 30-08-2016 16:25 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 29 augustus 2016 23:49 schreef ColdheartMinor het volgende:
Vraag me nu trouwens wel af welke 'grotere band' dan wel in het straatje zou passen. Vektor? Voivod?




Coroner.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-08-2016 21:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Villainy speelde vorige week voor Vektor. Niet mijn smaak zal ik maar zeggen. Vektor daarentegen speelde de tent kapot.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-08-2016 21:19]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-08-2016 7:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2016 21:19 schreef Mutilator het volgende:
Villainy speelde vorige week voor Vektor. Niet mijn smaak zal ik maar zeggen. Vektor daarentegen speelde de tent kapot.


Letterlijk ja

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 31-08-2016 7:15]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 31-08-2016 11:02 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Was toen al naar huis gegaan ja, maar begreep dat de stroom (weer) was uitgevallen, haha.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-10-2019 19:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Verse plaat:



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-10-2019 19:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen