|
Auteur: |
|
|
KUT DIT Echt Powermetal onder de technische Deathmetalcore. |
|
Jij hebt gewoon een kutsmaak Geniale band (vooral live!), alleen ken ik enkel het debuut. Nog geen zin gehad om de opvolger te luisteren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jezus, ''In Dreams'' verslaat Suffokate en The Contortionist op het gebied van beste deathcore album van het jaar, wat een geweldige muziek! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Eensch. Op het internet zijn er her en der negatieve reacties te vinden, maar ik vind het een beestige plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Waarschijnlijk omdat hij iets minder technisch in dan zijn voorgangers, maar de vocals zijn echt meesterlijk! Gevarieerd album met hier en daar een thrashy riffje en lekkere breakdowns zoals het hoort. Alleen dat hij maar acht nummers telt Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Meer zou het niet mogen worden, ik haat albums die langer duren dan veertig minuten Maar inderdaad, erg gevarieerd album. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vond dat tweede nummer wel nice, ik ga ze eens opzoeken op youtube. Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
BUY OR DIE! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Lekkah When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |