|
Auteur: |
|
|
Er is een sample te downloaden van het nummer Ever Dream dat op het nieuwe album van Nightwish, Century Child, zal verschijnen. De download gaat vrij traag, dus ik heb het nummer zelf nog niet gehoord, maar ik dacht dat ik dit maar zo snel mogelijk met mijn maatjes zou moeten delen Edit: heb het nummer geluisterd. Ben niet onder de indruk [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 18-04-2002 18:27] Hakkuh |
|
Ik vind nightwish klote Trieste gast |
|
quote: Ben je niet de enige.. |
|
Niet bijzonder, wel aardig als je het vorige werk goed vond, maar het is niet het volledige nummer... |
|
quote: Ik vind er niets vernieuwends of pakkens inzitten, vandaar dat ik niet onder de indruk ben van dit sampletje. Hakkuh |
|
Die gasten/wijven van nichtwens brengen echt elke week wel een nieuwe single, mini-cd, liveplaat of box-set uit... geldzuigers Ik, Wil Schuurman |
|
5%... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
hrm.. niet speciaal, gewoon nightwish.. beetje rustig en saai enzo "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:ik vind nightwish niet echt rustig ... meer blij en dansbaar . Net ff dat nummer geluisterd. Beetje meer van hetzelfde. Zal de cd in het geheel moeten horen om er wat zinnigs van te kunnen zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 18-04-2002 23:42] |
|
Ik vind het op zich wel typisch Nightwish, dus dat zit wel goed. Het jammerlijke eraan is wel dat het niet echt vernieuwend klinkt. Maar goed, het is een beetje voorbarig om het al af te schrijven op basis van een 1 minuut 30 durende preview. |
|
quote: Cool. Dan hebben we dus ook al geschikte muziek voor de grote ZM rondedans tijdens ZM fest |
|
oh oh ik vind Nightwish tot nu toe wel goed, maar de sample heb ik nog niet gehoord.Binnenkort maar es doen dan. MuayThaigerrr!! |
|
quote: Eh dude, wat ben je van plan? Gaan jullie 'Altijd Is Kortjakje Ziek' coveren of zo? |
|
Allereerst vind ik Nightwish geweldig. Ten tweede is het heel moeilijk om een apart nummer wat onderdeel is van een heel album te beoordelen zonder dat je de rest kent. Ten derde kan ik dat nieuwe nummer niet beoordelen omdat mijn nieuwe geluidskaart sinds een week of 2 niet meer wil doen wat hij meot doen. En als laatste vond ik toen ik "Sleeping Sun" voor het eerst hoorde, het maar een super saai nummer, terwijl het inmiddels een van mijn favorieten is geworden. Oftewel gewoon lekker nog enkele weekjes wachten tot het album in de winkel ligt, en darna pas het hele album beoordelen. Bring The People Together |
|
quote: we wilden het nog ff geheim houden maar na de bands komt er een echte ZM rondedans |
|
quote: Opeens vind ik die banner beneden aan de pagina heel toepasselijk. GVD kutzooi ik schrijf weer eens wat, is het iedere keer een andere banner (ik doelde dus op die vluchtelingenwerk banner) [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 20-04-2002 20:28] Bazzio Attacks!!! |
|
LOL@Bazzio MuayThaigerrr!! |
|
Ik heb ook het stukje van Ever Dream beluisterd, klinkt Nightwish, maar toch niet echt vernieuwend (moet ook niet echt want ik vond ze toch al zeer goed). Ik kijk uit naar het album voor ik een echte mening kan stellen. |
|
Op AG staat het lied helemaal, van een of andere radio geplukt. In het begin zegt iemand op een beestig grappige manier "yes" Alleen jammer dat diezelfde lul er op het eind over aant lullen is int het fins denkek. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: Zeker niet Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Dankje. Ik luister er nu naar en moet toegeven dat het volledige nummer me al wat meer aanstaat dan die officieel uitgebrachte sample Hakkuh |
|
Nightwish is tot nu toe een van mijn fovoriete groepen. Kem de niecd gehoord en ze zijn nog altijd schitterend. Het enige waar je gelijk in hebt is dat ze niet vernieuwen. Ze blijven hetzelfde, maar dat hoeft niet negatief te zijn schoonheid is een ziel verbrandt in het water van geluk |
|
Nog een Nightwish mp3 te downloaden, het betreft hier een anthem dat ze voor één of andere voetbalploeg geschreven hebben... http://nightwish.com/files/KiPa.mp3 |
|
nightwish heerscht! Ik Ben Mezelf, Ik Ben Ik, Ik Ben Niet Volmaakt, Maar Dat Ben Ik |
Index / Heavy Metal |