IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : cd'tjes Vorige pagina | Volgende pagina
suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-06-2001 16:47 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2001 16:43 schreef Paul het volgende:
In willekeurige volgorde:
- Nightwish - Oceanborn
- Arcana - Dark age of reason
- Elend - Les Tenebres du dehors
Die inderdaad ook!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 18-06-2001 18:38 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

In een willekeurig willekeurige volgorde:

Anathema - The Silent Enigma
Anathema - Eternity
Tiamat - Wildhoney
Therion - Theli
My Dying Bride - The Angel and the Dark River
Tristania - Beyond the Veil
Paradise Lost - Draconian Times
In the Woods... - Omnio
Pink Floyd - The Wall
Marillion - Misplaced Childhood
Katatonia - Tonight's Decision

etc,etc, blablablablabla...

farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 18-06-2001 19:25 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Alles van pantera/slayer
Machine head The more things change en Burn my eye's

Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 18-06-2001 19:56 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Alles wat ik je aanraad is al genoemd...
Midian
Oceanborn
Puritanical.......
Oja.... digimortal en obsolete

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 18-06-2001 22:50 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

en nog een rits...

Merciless - The Awakening
Burzum - Burzum/Aske
Possessed - Seven Churches
Sarcofago - Rotting / INRI
Therion - Vovin
Sentenced - Down
Bathory - Hammerheart/Twilight of the Gods
Mayhemic Truth - In Memoriam
Venom - Black Metal
Mithotyn - In the sign of the ravens
Summoning - Dol Guldur
Grotesque - In the Embrace of Evil
Aeternus - Beyond the Wandering Moon
Hypocrisy - Hypocrisy
Gut - Odour of Torture
Marduk - Live in Germania (en dan het mooiste nummer van hen "On Darkend Wings" )
Kreator - Pleasure to Kill / Extreme Agression
Anthrax - Spreading the Disease
The Crown - Hell is Here / Deathrace King
Manowar - ...eigenlijk van elke cd de 3 beste nummers, de rest is meestal kut!

volgens mij had je toch beter een genre kunnen opgeven, maakt het voor mij makkelijker

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire Ricardo op 18-06-2001 22:51]

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 20-06-2001 15:34 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2001 21:42 schreef roodkapje het volgende:
Tja, als je het echt kwijt wil kan je het natuurlijk ook op de post doen naar Zwolle.

quote:
Op 16 juni 2001 23:29 schreef Bintmeister het volgende:
Volgens mij ben jij nog niet bekend met het Help-Remco-de-Zomer-door-Fonds??

komt in orde hoor... het enige dat ik nodig heb van jullie is rekeningnummer, code van de rekening, adres, code van de alarminstallatie, bloedgroep, nummer van het rijksregister, paspoortnummer, en zo mogelijk ook vingerafdrukken en bloedgroep.
mail maar door die boel en ik geef de zielepootjes wel wat centjes...
quote:
Op 18 juni 2001 22:50 schreef Vampire Ricardo het volgende:
volgens mij had je toch beter een genre kunnen opgeven, maakt het voor mij makkelijker

'k hoopte gewoon dat de beperking "enkele cd'tjes waar jullie niet zonder kunnen" wel voldoende geweest zou zijn. sorry daarvoor; 'k hoop dat je het in je hart kan vinden mij te vergeven. (niet dat ik het uitgebreide aanbod zo erg vond: lekker veel keuze)

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-06-2001 16:13 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Rest nu dus de vraag: wat heb je inmiddels aangeschaft?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2001 17:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2001 15:34 schreef |MoRGaN| het volgende:
...vingerafdrukken en bloedgroep.
mail maar door die boel en ik geef de zielepootjes wel wat centjes...

Ik ben ook zielepoot
HIER MET DIE CENTEN

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 20-06-2001 17:13 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2001 16:13 schreef Lord Morgoth het volgende:
Rest nu dus de vraag: wat heb je inmiddels aangeschaft?

het enige dat al vast staat is dat ik m'n collectie anathema eindelijk eens ga vervolledigen en iced earth ga invoegen. over de rest ben ik nog even aan het nadenken...
quote:
Op 20 juni 2001 17:09 schreef Jenje het volgende:
Ik ben ook zielepoot
HIER MET DIE CENTEN

ik denk dat je wel weet wat te doen?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2001 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2001 17:13 schreef |MoRGaN|

ik denk dat je wel weet wat te doen?

Nee .. ben domme zielepoot

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 20-06-2001 17:44 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2001 17:41 schreef Jenje het volgende:
Nee .. ben domme zielepoot

aha. in dat geval: mooi alle persoonlijke gegevens doorgeven aan brave |MoRGaN|, zodat die je zo snel mogelijk in 't zak kan zetten... of met de nationale loterij beginnen mee te spelen

~AldraHN
Usericon van ~AldraHN
Posted 20-06-2001 21:11 by ~AldraHN Wijzig reactieProfiel van ~AldraHNQuote dit bericht

Ik zou Kronet Til Konge van Dodheimsgard doen, of anders 1000 swords van Graveland

Be disturbed by the face inside....

jimmeke
UP THE IRONS !!!!!
Usericon van jimmeke
Posted 22-06-2001 18:42 by jimmeke Wijzig reactieProfiel van jimmekeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2001 18:06 schreef |MoRGaN| het volgende:
Ik weet dat het moeilijk is, maar zouden jullie eens enkele cd's kunnen opnoemen waar jullie absoluut niet zonder zouden kunnen leven (enkele maar, niet de hele collectie)? 'k Heb namelijk wat geld liggen dat per se weg wil...

-> Falconer
-> Nightwish
->Iron Maiden
->....

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-06-2001 10:22 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

-My Dying Bride - Turn Loose the Swans
-My Dying Bride - The Angel and the Dark River
-Cryptal Darkness - They Whispered You Had Risen
-Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimensions

de eerste 3 cd's zouden mijn graf in meegaan, als er niet eerst een aantal nummers van moesten worden gespeeld op de begrafenis...

-Claw

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Vampire Ricardo
Posted 23-06-2001 11:16 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

jimmeke => Waar is Sjors?
Claw => waar is Inspector Gadget??

Now Playing: Mourning Beloveth - demo
(voor de doom-freaks, aanrader, doom zoals het gespeeld hoort te worden uit Ierland)

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 23-06-2001 20:17 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

hmmmmmm ik heb hier weer mooi wat inspiratie opgedaan om m'n CD collectie uit te breiden.. maarem... meer herrie graag!!! d'r staat wel veel doom/gothic metal tussen... nog mensen met herrie-tips??

Please give blood. Vampires are an endangered species!

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-06-2001 21:00 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

In mijn jongere jaren heb ik nogal wat naar trash geluisterd.Misschien spreekt dat je meer aan?Zoek eens bij "Fistful of Metal"van Anthrax,bij "Fuck you" van Overkill of het oude werk van Nuclear Assault.Die platen lagen me toen wel...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Vampire Ricardo
Posted 25-06-2001 11:51 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 23 juni 2001 20:17 schreef HagratH het volgende:
hmmmmmm ik heb hier weer mooi wat inspiratie opgedaan om m'n CD collectie uit te breiden.. maarem... meer herrie graag!!! d'r staat wel veel doom/gothic metal tussen... nog mensen met herrie-tips??

moet je bij mij kijken, bij mij zat er bijna geen gothic tussen...alleen Therion volgens mij, maar dat noem ik geen gothic

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2001 12:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hebben mensen hier nog leuke Darkwave ceedeetjes, lopen al weken iets leuks te zoeken maar ken ut nie finduh (nu kan iedereen het lezen)

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-06-2001 13:57 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 12:36 schreef Jenje het volgende:
Hebben mensen hier nog leuke Darkwave ceedeetjes, lopen al weken iets leuks te zoeken maar ken ut nie finduh (nu kan iedereen het lezen)
Heb je alles van Arcana, Elend, Dargaard en Autumn Tears al?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2001 13:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 13:57 schreef suzanne het volgende:
Heb je alles van Arcana, Elend, Dargaard en Autumn Tears al?

Jenje racet naar cd-shop ..
halverwege realiserend dat hij geld vergeten is ..
Thuis eravchter komend dat hij echt wel blut is ..
Jenje maakt verlanglijstje .. kut vorige week net jarig geweest ...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-06-2001 19:04 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 13:59 schreef Jenje het volgende:
Jenje racet naar cd-shop ..
halverwege realiserend dat hij geld vergeten is ..
Thuis eravchter komend dat hij echt wel blut is ..
Jenje maakt verlanglijstje .. kut vorige week net jarig geweest ...
Als je weer een beetje geld hebt: een 'musthave' is 'love poems for dying children part 2' van Autumn Tears.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2001 19:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 19:04 schreef suzanne het volgende:
Als je weer een beetje geld hebt: een 'musthave' is 'love poems for dying children part 2' van Autumn Tears.
Cool .. ga ik zeker luisteren als ze hem in Enschede ergens verkopen ..

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2001 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 19:04 schreef suzanne het volgende:

Jenje uitegput trug van CD-shop
Heeft nieuwe Dargaard gekocht ... aaahhhh .. wat lekker .... alleen godverdegodver vanwege die kuteuro kost dat kreng 44 piek ..
Kan mij dat klote europa een reet roesten.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 26-06-2001 14:18 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2001 13:32 schreef Jenje het volgende:
Jenje uitegput trug van CD-shop
Heeft nieuwe Dargaard gekocht ... aaahhhh .. wat lekker .... alleen godverdegodver vanwege die kuteuro kost dat kreng 44 piek ..
Kan mij dat klote europa een reet roesten.
Dargaard is inderdaad ook geweldig!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com