|
Auteur: |
|
|
Ik wil jullie even op de hoogte brengen van een uniek festivalletje in het pitoreske Melderslo in Limburg, namelijk de Punx-picnick. Dit jaar bestaat het programma uit grind/sludge/punk/hardcore bands uit binnen en buitenland, met oa: Bloody Phoenix (USA) (Grindcore/Powerviolence) Barn Burner (Can) (Metal Blade Rec. Sludge/Metal) the Infested (UK) (Hardcore/Ska/Punk) Mutank (Sludge/Powerviolence) This Routine Is Hell (Hardcore) Power Is Poison (Hardcore/punk) Chuck Damage (Ger) (Hardcore) Karaktermoord (Crust/Sludge) Starve (Vegan sludge) Mistake (Punk) the Smucks (Local punks) En het mooiste van allemaal dames en heren, de entree-prijs is slechts 17,49 Euro (INCL. DRANK)!! Yep, dat lees je goed, INCLUSIEF DRANK dus dit is het ideale excuus om zeer goedkoop dronken te worden met je vrienden! Dit wordt gehouden op een tuin/veld naast een zeer mooie boerderij. Dus komt allen en neem vriendjes en vriendinnetjes mee!! Oh, prijs is ook incl. camping, dus wat wil je nog meer!! Dit alles op de : Zaterdag, 14 Augustus 2010 Blaktweg 22/ Melderslo (limburg) 14.00u Check : www.punxpicnick.nl www.myspace.com/slappehap |
|
count me in! vrijdag sowieso speulen daar! |
|
Last minute toevoeging van Barn Burner ben ik erg blij mee, denk aan de Canadese Baroness met Iron Maiden/Thin Lizzy loopjes! |
|
veel minder punk dit jaar, voor mij niet zo'n groot probleem :-). |
|
goede herrineringen aan de punxpicnick van jaren terug... |
|
vorig jaar was ook fantastisch! |
|
geloof ik direct!!! mooi festival idd!!! |
|
quote: Die keer dat je je haar gewassen had? Bla |
|
quote: veel oude bekenden, smiddags lekker spelen, dan tanken en toch wat coole bandjes zien... uiteindelijk om 5u maar op de fiets naar huis (10 min), ik teken :-). |
|
quote: Dat moét al dik 20 jaar geleden zijn dan. Boeiender |
|
huhhuh MisschiefMira & MR. N. > 15 jaar gvd! |
|
Die eerste 5 jaar ruik je niet meer hoor! Bla |
|
Wel lullig als je moet rijden dan en maar 1 cola gaat drinken. |
|
haha ziet er wel sick uit dit. |
|
je kunt blijven pitten! |
|
Yep, gratis bewaakte parkeer-plaats en camping zitten ook allemaal bij de prijs inbegrepen, dus geen excuus om niet te komen... |
|
Picknicks zijn doorgaans niet zo'n succes op dit forum, zelfs lichtelijk homofiel. Against God and Government |
|
volgend weekend......fletssss |
|
Social Chaos uit Brazilië zullen ook spelen...... |
|
morgen spelen op het vrijwilligersfeest, zin in! |
Index / Concerten |