|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
geen codering meer [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 28-07-2010 13:00] |
|
http://www.youtube.com/watch?v=BquQ4qIq_d4&feature=related ................................ Zouden ze dit nummer ook doen in dit zelfde ritueeel Leuk dit...ook voor publiel |
|
Smeerik, jouw postings zijn nogal slordig. Veel fouten, foutieve codes en niet kunnen quoten. Donders man, doe er eens wat aan! |
|
Necromantic metal. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja das metal met invloeden uit.. ALLES! |
|
quote: sorry hoor. Ik kan er misschien wat aan doen...maar die codering :S snap ik de ballen niet van. Deie fouten komt door dat ik dyslectie ( hoe je dat maar ook typt ) [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 28-07-2010 13:06] |
|
quote: Kijk aan, je gaat vooruit.. je hebt gequote [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-07-2010 13:17] |
|
quote: ik leer het nog wel een keer Zal opletten met posten wat ik typ |
|
|
|
up |
|
schop |
|
Aanwezig!! Infestis moet erg goed zijn live...zowiezo op de plaat van hun [Dit bericht is gewijzigd door FTM op 19-08-2010 17:03] |
|
SOON! |
|
"Persbericht" Zaterdag 25 september is er weer een vette Black Metalnight in Het Podium Hoogeveen. De band Herfst uit Belgie is de hoofdact van de avond. Het voorprogramma wordt verzorgd door Infestis en Beliar. De laatstgenoemde band opent deze avond met hun symfonische rauwe black metal. Infestis (met leden van Fenris, Sammath en Brandhaard) speelt zeer snelle rauwe black metal, de band kreeg onlangs een erg goede recensie in Aardschok voor hun laatste cd ‘Chronicles Written In Blood’. Herfst uit Belgie sluit de avond af met ‘Necromantic’ metal. Een zelf bedachte metalstijl met invloeden uit death- black- en dark metal. Dat Belgische metalbands zich vooral ophouden in de brutere sector (black en death metal), is ondertussen bekend. Maar heel soms duiken er bands op die de scheidingslijn tussen beide genres bewandelen, en in het geval van Herfst dat naar een hoger niveau tillen. De heren hebben hun laatste album 'Necrotica' volledig zelf klaargestoomd zonder hulp van buitenaf, en het eindresultaat mag gehoord worden! Dit is een van de betere Belgische releases die dit jaar tot nu verschenen zijn. Van tijd tot tijd blijkt dat de Belgische metalscene best wel trots mag zijn op een aantal acts, en met Herfst is er nu een nieuwe rijzende ster. 'Necrotica' overstijgt moeiteloos de grijze middenklasse van de meeste Belgische bands dankzij een eigen gezicht, puike songs, sterk artwork en een overtuigende productie. De metalprogrammeurs van Het Podium laten je maar wat graag kennismaken met deze band! zaal open: 21.30 uur aanvang: 22.00 uur entree: € 6 Luister alvast!: - http://www.myspace.com/herfstmetal - http://www.myspace.com/infestis - http://www.myspace.com/beliarmusic zaal open: 21.30 uur aanvang: 22.00 uur entree: € 6 |
|
Is er al een tijdschema bekend? see you at occultfest! |
|
22:00 uur Beliar 23:00 uur Infestis 00:00 uur Herfst (be) 01:00 uur einde |
|
Heb er weer zin in, black of niet hehe! Herfst is mijn favo seisoen anyways. Tot zaterdag mensjes! We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender. |
|
Hm misschien Herfst ff checken, zijn dan toch in Hoogeveen. see you at occultfest! |
|
tot hoe laat zijn de coffeeshops open in Hoogeveen? En klopt het dat de enige shop in hoogeveen de millenium is? when in Rome... |
|
Er zijn helaas geen coffee shops meer in Hoogeveen. Meld me maar bij mij en dan regelen we wel wat...ik heb nog wel mn eigen adres [Dit bericht is gewijzigd door Het Podium Hoogeveen op 23-09-2010 17:00] |
|
kijk 'ns aan... daar hou ik je aan! (indien nodig) |
|
quote: Gaaf, Podium Hoogeveen doet dus aan drugshandel? |
|
Daar gaat de subsidie :') |
|
Herfst is tegen drugs en Het Podium steunt dat! wat rechtspersonen echter doen op hun eigen tijd en termen zijn niemand's zaken |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |