|
Auteur: |
|
|
De franse deathmetalband GOJIRA is gevormd in 1996 in Ondres, een dorp nabij Bayonne, Frankrijk. De band was tot 2001 bekend als Godzilla. De band bestaat uit Joe Duplantier als zanger en gitarist, Mario Duplantier als drummer, Christian Andreu als gitarist en Jean-Michel Labadie als basgitarist. De underground kraker Gojira staat live als een huis en krijgt de meeste diehard crowds stil met kwalitatief het betere beukwerk. www.waerdsetempel.nl |
|
vette info! |
|
Nice! Toch wel een van m'n favo bands! Al een paar keer live gezien, geweldige show. Wel aanwezig denk ik! My friend, watch out for traitors... |
|
Vette band idd Overigens speelt Gojira ook zaterdag 7 Augustus in de Bosuil in Weert! |
|
Ik zie net dat de bosuil gecancelld is? weet iemand waarom? wat zou trouwen n vette support zijn? |
|
Omdat de kaartverkoop dusdanig slecht was is dat concert gecancelled. |
|
Hopelijk gaat de show in Heerhugowaard wel door! Het is al veeel te lang geleden dat er een fatsoenlijke show van Gojira in Nederland te zien is geweest. |
|
wat is trouwens een mooie support? wat zou het best passen ben namelijk benieuwd wat er in de WT bij komt te staan!? |
|
Slecht georganiseerde tour ook denk ik, die data in Belgie komt er blijkbaar ook nooit van |
|
quote: Komt er wel een support act dan? Hacride zou ideaal zijn, maar dat zal toch wel niet gebeuren. |
|
Vanavond!!! |
|
Wow! Sensationeel goed optreden van Gojira. Wel wat aan de korte kant (ca. 75 min.), maar enorm intens. Goed geluid ook! |
|
Ya inderdaad.. zeer gruwelijk optreden, publiek ging ook mooi los. |
Index / Concerten |