|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 16 oktober vindt voor het derde achtereenvolgende jaar het Geldersch Metal Treffen, de Hardste Herfstborrel van het Oosten, plaats. Dit jaar staat er een mooie dwarsdoorsnede van de Nederlandse metaltop op het programma: GOD DETHRONED HEIDEVOLK SEVERE TORTURE DISABUSE DEATH SQUAD Kaarten zijn tot 1 augustus voor 15 euro online te bestellen in de Early Bird verkoop. Daarna en aan de deur gaan kaartjes 20 euro kosten. Nog steeds geen geld voor zo'n top line-up trouwens. Check voor meer info www.gelderschmetaltreffen.nl [Dit bericht is gewijzigd door Paddo666 op 09-07-2010 15:52] |
|
Mooi programma, mooie locatie! |
|
Aanstaande zaterdag GMT pre party in de Engelenbak in Doetinchem!!! Met : Toorn, Curse Of The Forgotten, Supreme Pain en Ceremony Of The Opposites. Meer informatie: http://dtcmetal.hyves.nl |
|
Helaas afwezig vandaag in Zevenaar, maar hoop uiteraard dat het een succes wordt! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zin in! |
|
Straks maar eens die kant op! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Jammer toch, Klister... quote:Why that?? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 16-10-2010 13:38] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
nog 2 uurtjes en dan ben ik van de partij :D zin an!! Your mother ate my dog! |
|
Severe Torture was voor mij het hoogtepunt. Sfeer was erg goed en organisatorisch verliep de dag vrijwel vlekkeloos. Kick-Ass dag gehad.. |
|
quote: Jaaa mee eens! |
|
bevestiging no. 3 als het gaat om het feit dat Severe Torture echt DE band van de dag was... God Dethroned beukte ook lekker weg maar ik heb ze beter gezien/gehoord... Disabuse was mij een beetje te gewoontjes... Death Squad maar half/half gezien want tijdens hun set kwam ik binnen Heidevolk zoals gewoonlijk een feest op t podium, maar niet geheel strikt noodzakelijk om ze (voor een ZOVEELSTE KEER) te zien... Verder, erg leuk sfeertje, leuke mensen, veel bekenden, organisatorisch zat het idd lekker in elkaar, alleen mogen ze een andere vreetkraam daar neerdumpen... je besteld een broodje braadworst... je krijgt een kaal bolletje met enkel een (halflauwe) braadworst ertussen. Als je vraagt of je er wat saus bij mag wordt je aangekeken met zo'n blik van "Waar haal jij het gore lef vandaan om dat te vragen?"... en dan met veel tegenzin en gemompel van de meneer van de snackattack, krijg je een armzalig miezerig kloddertje saus op je broodje... (verkoop het dan NIET als je die rotzooi niet kwijt wil ) achterlijke idioot daar bij die vetkar... betaal je daar 3 euro voor Verder een ERNSTIG geslaagde dag/avond gehad!cola: Your mother ate my dog! |
|
Daar ben ik het helemaal mee eens, Sommige mensen werden helemaal niet geholpen bij die vreettent. Toen ik eindelijk aan de beurt was bestelde ik een broodje hamburger met mayo. Krijg ik er 1 met ketchup. Dus ik zeg'' ik had met mayo besteld'' Die kerel kijkt me pissig aan en gooit de mayo over de ketchup. Dus ik zeg'' nee alleen met mayo'' nou die gast gooit die hamburger ergens neer en toen kreeg ik een nieuwe.. verder niks dan lof voor de organisatie en de bands! mooi dat het zo druk was! |
|
quote: Autootjes vol, en had een andere date met Amarantha. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
mooi feestje inderdaad, jammer van de laatste band maar goed. Leuke sfeer en heel veel oude bekenden gezien. Gelukkig had het MKA toch een bus geregeld, dus wij konden na afloop mee terug naar Arnhem, was met het ov niet veel soeps geworden vrees ik. Hoorde dat ze 200 bezoekers moesten hebben om geen verlies te draaien, en gelukkig zopen sommige mensen voor 10, dus die omzet zit wel goed denk ik! |
|
Waren er niet zoveel mensen dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik heb filmpjes op youtube gezien en er waren niet heel veel mensen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Niet zo raar, wat een zaad line-up. |
|
Niet tr00-kvlt genoeg idd.. |
|
Hey God Dethroned wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
HEIDEVOLK??? wanneer houden die gasten een keer op met ademhalen? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Severe Torture is anders ook niet verkeerd! |
|
een impressie: Horen, zien en zwijgen Severe Torture Disabuse God Dethroned Heidevolk |
Index / Concerten |