![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
DISCO: ![]() Superman [7", 1996] Label: Crackrock Records ![]() Calling All Cars On The Vegas Strip[CD, 1998] Label: Capricorn Records ![]() The Lambs EP [CD/10", 2001] Label: Velocette ![]() I Name You Destroyer [CD, 2002] Label:Velocette ![]() Jucifer - War Bird [CD, EP, 2004] Label:Velocette ![]() If Thine Enemy Hunger[CD/LP, 2006] Label: Relapse ![]() L'autrichienne [CD/2xLP, 2008] Label: Relapse ![]() Veterans of Volume: Live With Eight [DVD, 2008] Autocannibalist [split w/Show Of Bedlam, CD, 2009] Label: Choking Hazard Records ![]() Throned In Blood [CD/LP, 2010] Label: Nomadic Fortress ![]() |
|
En nu? ![]() |
|
Vette shit ja. Meende dat er al een topic van was maar de zoekfunctie zegt van niet. Je moeder. ![]() |
|
Wel leuk, ja. Binnekort eens een CDtje scoren. Maar waarom staat dit in 'heavy metal'? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Sjeez wat is die zang achteruit gegaan zeg ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 21-07-2010 1:01] ![]() |
|
quote: Het laatste album niet gehoord ? quote: Hokjesdenken FTW !!!111!!!1 serieus ze spelen het alle drie soms ![]() |
|
quote: wtf "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Gisteren gezien in de Little Devil in Tilburg. Ik had van te voren flink wat albums van de band beluisterd. Vooral I Name You Destroyer en L'Autrichienne vind ik erg goed, hele gevarieerde platen: van grindcore naar tracks die op een Pixies-album niet hadden misstaan en dan weer bulderende riffs à la The Melvins. Live gaat de band meer richting de laatste drie platen. Holy shit, wat een muur van geluid produceren ze met z'n tweeën! Veertig minuten lang volle bak gaan: opgefokte punk/grindcore, belachelijk heavy sludge/doomriffs. Zo zwaar dat je gewoon eerst in de lach schiet en daarna keihard headbangt. Ik heb ervan genoten! ![]() |
|
Ik heb I Name You Destroyer wel eens geluisterd, maar ben de band sindsdien vergeten. Heb het weer even opgezocht. Leuke muziek wel ja. ![]() ![]() |
|
Yep, vette band. Enige minpunt vind ik dat ze live volledig focussen op hun zwaardere werk. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |