|
Auteur: |
|
|
DISCO: Superman [7", 1996] Label: Crackrock Records Calling All Cars On The Vegas Strip[CD, 1998] Label: Capricorn Records The Lambs EP [CD/10", 2001] Label: Velocette I Name You Destroyer [CD, 2002] Label:Velocette Jucifer - War Bird [CD, EP, 2004] Label:Velocette If Thine Enemy Hunger[CD/LP, 2006] Label: Relapse L'autrichienne [CD/2xLP, 2008] Label: Relapse Veterans of Volume: Live With Eight [DVD, 2008] Autocannibalist [split w/Show Of Bedlam, CD, 2009] Label: Choking Hazard Records Throned In Blood [CD/LP, 2010] Label: Nomadic Fortress |
|
En nu? |
|
Vette shit ja. Meende dat er al een topic van was maar de zoekfunctie zegt van niet. Je moeder. |
|
Wel leuk, ja. Binnekort eens een CDtje scoren. Maar waarom staat dit in 'heavy metal'? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Sjeez wat is die zang achteruit gegaan zeg op die bovenste clip klinkt het echt nergens meer naar. Die onderste clips zijn wel relaxed juist vanwege de zang maar verder... (serieus, waar slaat het stukje "sludge/stoner/shoegaze" op ) [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 21-07-2010 1:01] |
|
quote: Het laatste album niet gehoord ? quote: Hokjesdenken FTW !!!111!!!1 serieus ze spelen het alle drie soms |
|
quote: wtf "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Gisteren gezien in de Little Devil in Tilburg. Ik had van te voren flink wat albums van de band beluisterd. Vooral I Name You Destroyer en L'Autrichienne vind ik erg goed, hele gevarieerde platen: van grindcore naar tracks die op een Pixies-album niet hadden misstaan en dan weer bulderende riffs à la The Melvins. Live gaat de band meer richting de laatste drie platen. Holy shit, wat een muur van geluid produceren ze met z'n tweeën! Veertig minuten lang volle bak gaan: opgefokte punk/grindcore, belachelijk heavy sludge/doomriffs. Zo zwaar dat je gewoon eerst in de lach schiet en daarna keihard headbangt. Ik heb ervan genoten! |
|
Ik heb I Name You Destroyer wel eens geluisterd, maar ben de band sindsdien vergeten. Heb het weer even opgezocht. Leuke muziek wel ja. |
|
Yep, vette band. Enige minpunt vind ik dat ze live volledig focussen op hun zwaardere werk. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
Index / Heavy Metal |