IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Cold Body Radiation (black metal / shoegaze)
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-07-2010 19:07 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Cold Body Radiation (black metal / shoegaze)

http://www.myspace.com/coldbodyradiation

Het eerste album, genaamd "The Great White Emptiness ", is uitgebracht door Dusktone, het label dat ook het eerste album van de Franse band Grisâtre heeft uitgebracht.

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 15-07-2010 19:55 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Die zang
Drumcomputer is ook nog niet echt goed gefinetuned *tjoeptjoeptjoeptjoeptjoeptsshtshtktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktktkt*
Verder klinkt het wel leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 15-07-2010 19:55]

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-07-2010 20:05 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Klinkt wel aardig!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-07-2010 23:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Tja, niet echt onaardig, maar ook niet bijzonder of iets dat je bijblijft.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 21-07-2010 0:38 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

De drumcomputer is wel jammer, maar de algehele sound vind ik erg fijn. Wel triest dat alle atmosferische Black Metal gelijk shoegaze wordt genoemd, ook als het niet eens in de buurt komt.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 21-07-2010 7:45 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Klinkt heel erg vet!

Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!

Northward
Usericon van Northward
Posted 21-07-2010 19:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Dit soort spul trek ik wel goed.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-07-2010 19:06 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Jammer van de zang en de drumcomputer inderdaad.

Northward
Usericon van Northward
Posted 27-07-2010 21:19 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2010 19:03 schreef Northward het volgende:
Dit soort spul trek ik wel goed.

Album inmiddels meerdere malen beluisterd. Dit is echt overtuigend spul. Zeer goed.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2010 21:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een postrockversie van Xasthur?
nee

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 27-07-2010 21:43 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Klopt.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2011 17:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kan er wel wat mee. Nerveuze postrock zonder overdone gepiel

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 18-12-2011 17:15 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

De nieuwe plaat is ook weer de moeite waard.

Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 18-12-2011 21:27 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Ik vind die nieuwe plaat juist dodelijk saai. Die eerste deed nog zijn best, deze tweede is formulaisch geneuzel. Die laatste An Autumn doet mij dan meer.

Northward
Usericon van Northward
Posted 19-12-2011 0:18 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Meer post-rock gedoe idd, maar saai zeker niet.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com