|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar haal je alle tijd voor al die projectjes en bands en shit vandaan man? En laat eens wat horen, crust is ok. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hahahahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: sociaal isolement... dus tijd zat! (en enorme a-creativiteit)! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 15-07-2010 21:43] |
|
Zelfde line-up als Grindbashers eerst had dus? Ben benieuwd, Grindbashers trek ik goed en de meeste crust ook wel. Je moeder. |
|
quote: Nee, dit is Matthew, geen Mathieu Oude zangert van LD'50 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
O ik dacht een typfout. Je moeder. |
|
quote: Matthew ja, mooie vent, vette strot Beviel mij erg goed samen met de Grindbashers! (5 jun) [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-07-2010 23:19] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Leuk ventje |
|
iemand trouwens een crusty-gitaar over? (te koop dus). als kan ook geschikt voor grind aangezien LD'50 ook weer nieuw leven in geblazen gaat worden (niet dat dat gaat helpen, maar toch... ). |
|
Ga je nu dan ook voor een 3de acount onder de naam Final tjapter, Herrie/Grindbashers? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
nee, herrie is nog de enige die ik heb... titels van de nummers die we gaan opnemen: sniper, smell of death, blazing guns, battlefield, raining bombs, open sight, old soldiers, tanks, cluster bomb, the incidents of the war, the night of the long knives, headshot, a-bomb, can't win (part I & II), the last post, the code, dutch soldiers, frightened refugees, for glory & victory, deserter. |
|
quote: Als je nou een maandje eerder was... Je moeder. |
|
ie weet tog! deze op de kop gescharreld: http://www.mainmusic.nl/nl/product/23594/570/opruiming/opruiming_snaarinstrumenten/stagg/x_metal_solidbody_elektrische_gitaar.html crust genoeg lijkt me! |
|
Bijna november www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nou Herrie, hoeveel nummers heb je al klaar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
doet je raar_baar mail nog? zo ja, check eens! co-operation not competition! |
|
Final Chapter "The incidents of the war" ep-cd is gereleased... 4 pleuro, of gratis bij een bestelling vanaf 25 euro. www.herriereciordsinc.com co-operation not competition! |
|
Ben benieuwd! |
|
...nee, dat ben je niet! co-operation not competition! |
|
Nah, doe es ploatie erbij, en dergelijke. Heb gehoord dat dit nu een soloproject van een multi-instrumentalist / concentratiekamptoerist is overigens..... Boeiender |
|
pluk da ploatie moar van facebook af! co-operation not competition! |
|
Zo. Alleen zijn dit geen "Dutch Soldiers" Herrie! Boeiender |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: Zaterdag ff schoppen! |
|
Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |