|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
aanwezig, ook met Grindbashers op 't podium! |
|
Klopt! |
|
lijstje: Despondency Vlekkie euu? |
|
quote:Lul met vingers, mij een beetje vergeten! |
|
quote: mijn sms niet ontvangen? dan toch maar met Hans op deze manier: http://www.youtube.com/watch?v=Ea9ZUJM7cbM&feature=related |
|
quote: lijstje: Despondency Vlekkie MR.N. Herrie Dappere-Speerwerper Kurk Bastianus (thuiswedstrijd, toch?) -------------------------------------------------------------------------------- |
|
lijstje: Despondency Vlekkie MR.N. Herrie Dappere-Speerwerper Kurk Bastianus (thuiswedstrijd, toch?) Jeroen83 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
|
|
lijstje: Despondency Vlekkie MR.N. Herrie Dappere-Speerwerper Kurk Bastianus (thuiswedstrijd, toch?) Jeroen83 De Ulk Bareuh... |
|
Boeiender |
|
damn... zin in!!! |
|
Ik denk dat ik er ook wel ben. lijstje: Despondency Vlekkie MR.N. Herrie Dappere-Speerwerper Kurk Bastianus (thuiswedstrijd, toch?) Jeroen83 De Ulk Warmaster666 |
|
quote: |
|
Hadden ze in 1968 ook al Grindcore, wist niet dat dat al zo lang bestond Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik woon ook in Arnhem. Ik ga alleen niet! Helaas, want het lijkt me erg leuk! Misschien als Bastianus me persoonlijk uitnodigt, dan kijk ik ook naar de datum op de flyer... Ja hoor... |
|
quote: Dan kunnen we samen in de serre. Bareuh... |
|
...als dat geen ...... wordt! |
|
...voor de mensen die niet (of juist wel) grindbashers willen aanschouwen, we openen de avond om stipt 21:00u. 20:00 uur toko open... |
|
quote:Als je eigen slaapspullen meeneemt (we hebben hier maar 1 luchtbed en kussen en slaapzak) ben je van harte welkom! Sterker nog, lijkt me gaaf! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Op 28 oktober 2010 20:49 schreef Warmaster666 het volgende: Ik denk dat ik er ook wel ben. lijstje: Despondency Vlekkie MR.N. Herrie Dappere-Speerwerper Kurk Bastianus (thuiswedstrijd, toch?) Jeroen83 De Ulk Warmaster666 Varkensbloed Vandaal + 1 |
|
Overmorgen! |
|
Vanavond. Zin in! Bareuh... |
|
quote: +1! Boeiender |
|
Mooi feest vanoamd! Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |