|
Auteur: |
|
|
Ikkuuuuuuuuuuuuuuh!!! |
|
Yessss...morgen is het zover!!Dat wordt weer feesten...verslagje volgt!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
*Jaloers* Ik wil ook feesten, na Waldrock nog helemaal niks gedaan... Veel plezier gewenst Dead things grow from deep inside... |
|
Kom anders eens af!!Van waar moet je komen,misschien? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik zou heel graag willen... woon echter in het noorden van Nederland, heb geen auto, geen vervoer... Wordt moeilijk.......... Dead things grow from deep inside... |
|
Troost je,als we geen mensen kenden in Gent, gingen die optredens ook aan onze neus voorbij-we zijn nl.aangewezen op die [flame mode]-NMBS. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hmm.. ik heb nog geen plannen voor morgen (alleen een verjaardag 's avonds..) Wie spelen er? |
|
13/7 spelen Agressive Culture en Scarred Mind uit Belgiƫ,da's voor morgen. Zaterdag 14/7 is het de beurt aan Mindsnare(Italiaans)en Iconoclasm,Suhrim,Catafalque, Inhuman Hatred en Aguynguerran(Belgisch) Verder is er op 16/7(maandag)een Death fest met Maltese,Nederlandse en Duitse bands en dinsdag 17/7 "The final Slaughter." Hoop dat ik ni vervelend word met dat concertagenda voorlezen,voel me net Dennis Boesman op Vara's Vuurwerk destijds... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Jaaaah, Michiel, is dat niet ook zaterdag dat blackmetalFest???? Zaterdag afkomen???? |
|
quote: Jah, BLIJKBAAR is het OOK zaterdag, ik moet eens leren alles te lezen... Oepsie, op t verkeerde icoontje geklikt... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 12-07-2001 19:59] |
|
DAMN!! Gemist.. Ik zat op Bospop... Voor maandag dat ga ik ook niet redden omdat ik nu pas Kimmie haar mailtje lees..... DAMN again... |
|
Heej Judge M, Hoe was het op Bospop...?? of |
|
Ik denk dat een smiley met een paraplu beter op zijn plaats zou zijn..... Ik copy/paste wel effe wat ik op het DOA forum gezet heb.. Misschien dat het op vrijdag beter was maar DAMN wat een pokkeweer was het zaterdag zeg... Mijn tent stond gelukkig binnen een kwartier maar ondanks die bliksemaktie had ik wel te kampen met een natte binnentent... Niet leuk...... De bands die ik meegepikt heb: - Nashville Pussy: Boeide me weinig.. Wat een stel aanstellers/sters... - Paradise Lost: Strakke set, teveel nieuw materiaal, irritante "fuck you" tekens van Nick Holmes richting zijn drummer (ik zou het niet pikken) en het hilarische moment toen de bassist een voetbal tegen zijn kop aan kreeg.. - Heideroosjes: Van een afstandje aangekeken/gehoord. Al 3 jaar niet meer gezien en ik denk dat ik ook nog minstens 3 jaar ga wachten ze weer eens te zien...... - Vengeance: Geweldige show. Vengeance heerst immer en ouwelullenhardrock rules!! Mooi eerbeteen aan Herman Brood (hoofdthema van "Saturday Night" werd na een mooie bassolo van Barend Courbois door de hele band ingezet) halverwege de set. - Savatage: Heersch met de hoofdletter H. Helaas maar een halve set gezien (in slaap vallen midden op de dag zuigt...) maar strak als de pest en geweldige show weggezet. Hulde!! - After Forever: Van de ongeveer 15 a 20 keer dat ik ze nu gezien heb, kwam dit optreden zeker in de top 3. Strakke set, goede nieuwe nummers, geweldig gastoptreden van Arjen "Ayreon" Lucassen die helemaal uit zijn plaat ging na voor het eerst in 8 jaar weer eens op het podium te staan, eveneens een prima gastoptreden van Astrid "Ambeon" van der Veen wat pas halverwege het nummer duidelijk werd omdat over het kanaal waarop haar microfoon stond aangesloten een glas bier gegaan was en daardoor het klonk of er een marsmannetje stond te zingen en een perfect sfeertje.... - Megadeth: HEERSCH!!!! Pitrelli is een meer dan waardig vervanger voor Marty Friedman.. Lekker veel ouwe shit gespeeld en Holy Wars blijft heersen..... Overheersend dus... By the way.. wie is u van WoF? Tim? |
|
quote: Yep, zelfs de goede naam... Overigens ook van Mytholic (vandaar Myth ) Tof te horen dat Megadeth nog is... |
|
quote: Zolang ze de ouwe shit spelen idd wel, ik vindt de laatste cd's toch een stuk minder (eigenlijk vanaf rust in peace) [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 17-07-2001 1:26] Bazzio Attacks!!! |
|
Nog ff of topic dan... Je hebt gelijk, maar 'k vind "Countdown.." toch ook nog , hoewel minder dan R.I.P. |
|
Hey Asherah en Judge M.,tof dat jullie 16/7 naar de Frontline gekomen zijn!! JD en ik zijn 17/7 wel niet naar het Grindfestival geweest...we waren echt opgebrand.Liggen nu nog half te Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Was inderdaad heel tof om jou en JD te ontmoeten Madeline.... Doen we zeker nog een keer over.... Veel groeten aan JD.. Hij is tof!!! |
|
En morgen zitten we weer in Gent,als 't wat meezit...btw,heb me net een cd aangeschaft met een Black-en Deathcompilatie...die cd 's zijn sinds de laatste optredens nog ni uit de speler geweest...woohoo Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hehe.... deathmetal heerst! Sommige black ook.... |
|
Absoluut... Btw,wanneer zien we jullie nog n's terug?The place where I live is FUCKING boring... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Index / Concerten |