|
Auteur: |
|
|
Op 21 mei 2011 zal er een begin gemaakt gaan worden met een nieuw open air festival. Dit zal gaan gebeuren bij jongeren camping Dennenoord in Giethem in de buurt van Ommen (overijssel). Deze dag zullen er tien bands komen spelen en de volgende zijn bekend. - THANATOS - THE LUCIFER PRINCIPLE - HOUWITSER - KHAOZ - DOGHOUSE GALLOWS - FACE THE FACT - CURSE OF THE FORGOTTEN - SENTEMIN 2 more tbc. entree zal 15 euro zijn in de vvk. Aanvang vvk word nader bekend gemaakt. www.dennenrock.com |
|
Duurt nog een tijdje... Maar wellicht interessant. Ik zou het kunnen combineren met een weekendje ouders van Onweerwolf. |
|
Dat kan! Mijn ouders zijn al een hele tijd erg benieuwd naar je. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, ze willen graag voetbal met je kijken. |
|
quote: quote:Als dat geen nueken wordt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik kijk er nu al naar uit. |
|
Leuk!! Camping Dennenoord, daar heb ik ooit nog vakantiewerk gedaan achter de bar... Wel jammer dat het echt in de Middle of Nowhere is... |
|
quote: hoezo?, is toch een voordeel? |
|
ja hoor, lekker op loopafstand van het station en zo, (NOT)... |
|
quote: hé kerel! goed bezig! bloed kruipt waar het niet gaan kan? (...nog bands t.b.c.?) [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 19-07-2010 21:52] |
|
quote: dan zorg je dat je vrijwilliger wordt, waarbij vervoer etc geregeld is! |
|
|
|
Zie het hier nog niet staan.... Maar DennenRock 2011 is alweer afgelast ook! Vanwege economische crisis......................... [Dit bericht is gewijzigd door ramonhouwitser op 17-12-2010 11:19] Brutal Death Metal |
|
lol? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
WTF |
|
En ik had er net aandelen van gekocht... |
|
O en Sentinem bestaat al niet eens meer ondertussen, geloof ik. Sentinem? Sentenim? Sentimen? Sentemin? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-12-2010 1:40] Je moeder. |
|
into the grave? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Index / Concerten |