|
Auteur: |
|
|
Het Ierse Sirocco combineert Maideneske melodie met de zwaardere, nostalgische insteek van hun landgenoten Primordial. Nadat we een paar weken geleden een originele show van ze hebben gezien op Sodom Open Air te Winschoten, zijn ze nu op zoek naar shows rond de 14e Augustus in het zuiden des lands, omdat ze dan in Duitsland op de planken staan. Sirocco heeft er al zo'n 60 shows opzitten met o.a. Megadeth, WASP, Exodus en Watain, dus ze weten wat ze doen. http://www.myspace.com/siroccoband Laat even weten als je deze sympathieke gasten kan helpen. [Dit bericht is gewijzigd door Terzij de Horde op 19-07-2010 13:15] |
|
Ik wilde al even contact met je opnemen voor die boys, hoewel jouw specialiteit natuurlijk meer in het noorden ligt. Hoewel ik geloof dat ze een langere trip ook niet schuwen. |
|
Waren inderdaad erg toffe gasten, dus ik ga ook wel even kijken wat ik voor ze kan doen |
|
Landgenoten? Maiden is Brits en Primordial is Iers. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat landgenoten slaat ook op Primordial? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Alzo... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
@BW: doe dat! zou erg cool zijn van je! |
Index / Concerten |