IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Auteur:
Topic : Niet links, niet rechts, maar opnieuw naar de stembus ( politiek topic )
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-07-2010 18:23 by bokaj Profiel van bokaj



Silence
Usericon van Silence
Posted 20-07-2010 18:30 by Silence Profiel van Silence

Precies tegelijk, kies jij maar welke open blijft, de strekking van de titels is het zelfde.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-07-2010 18:34 by bokaj Profiel van bokaj

Ik dacht dat jij sneller was, wel grappig van die titels, ja.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-07-2010 14:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Heertje: Foute managers zijn opvallend vaak PvdA-ers
23 juli 2010

'Heel veel zaken die in dit land fout gaan hebben te maken met leden van mijn partij' Volgens emeritus-hoogleraar Arnold Heertje, prominent PvdA-lid, zijn managers van zorginstellingen, woningcorperaties en scholengemeenschappen die wanbeleid voeren opvallend vaak PvdA-ers. Dat zei hij vrijdagmorgen in Dit Is De Dag.

Heertje voerde in Dit Is De Dag een kruistocht tegen managers die 'de ene dag directeur zijn van een jeugdinstelling en de volgende dag van een woningcorporatie'. 'Deze mensen hebben geen enkele inhoudelijke kennis en denken alleen maar aan hun eigen carière. Zij komen binnen, zorgen voor schaalvergroting, voor bureaucratie en produceren alleen maar langere wachtlijsten.

Volgens Heertje gaat economie om meer dan geld alleen. In Dit Is De Dag pleitte hij voor saneringen in plaats van bezuinigingen. 'Bezuinigingen worden doorgevoerd op de werkvloer: verpleegsters worden afgerekend op het aantal minuten per patient. Dat komt niet ten goede aan de kwaliteit en een dergelijke focus op de centen werkt fraude, zoals bij de Hogeschool INHolland, in de hand.'

Praatjes
Ook PvdA-fractievoorzitter Job Cohen ontkomt niet aan de kritiek. 'Ik heb het idee dat Cohen zich teveel laat meeslepen door uitsluitend financiële praatjes, in plaats van zich te focussen op de inhoud.' De PvdA is volgens Heertje het contact met de gewone man verloren. 'Alleen de SP staat nog met beide poten in de modder.'

http://www.eo.nl/programma/ditisdedag/2009-2010/page/Heertje__Foute_managers_zijn_opvallend_vaak_PvdA_ers_/articles/article.esp?article=11767033




Boem! Lekker hoor, zo tijdens de formaties


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-07-2010 14:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 juli 2010 14:20 schreef ZelThoR het volgende:
Heertje: Foute managers zijn opvallend vaak PvdA-ers
23 juli 2010

'Heel veel zaken die in dit land fout gaan hebben te maken met leden van mijn partij' Volgens emeritus-hoogleraar Arnold Heertje, prominent PvdA-lid, zijn managers van zorginstellingen, woningcorperaties en scholengemeenschappen die wanbeleid voeren opvallend vaak PvdA-ers. Dat zei hij vrijdagmorgen in Dit Is De Dag.

Heertje voerde in Dit Is De Dag een kruistocht tegen managers die 'de ene dag directeur zijn van een jeugdinstelling en de volgende dag van een woningcorporatie'. 'Deze mensen hebben geen enkele inhoudelijke kennis en denken alleen maar aan hun eigen carière. Zij komen binnen, zorgen voor schaalvergroting, voor bureaucratie en produceren alleen maar langere wachtlijsten.

Volgens Heertje gaat economie om meer dan geld alleen. In Dit Is De Dag pleitte hij voor saneringen in plaats van bezuinigingen. 'Bezuinigingen worden doorgevoerd op de werkvloer: verpleegsters worden afgerekend op het aantal minuten per patient. Dat komt niet ten goede aan de kwaliteit en een dergelijke focus op de centen werkt fraude, zoals bij de Hogeschool INHolland, in de hand.'

Praatjes
Ook PvdA-fractievoorzitter Job Cohen ontkomt niet aan de kritiek. 'Ik heb het idee dat Cohen zich teveel laat meeslepen door uitsluitend financiële praatjes, in plaats van zich te focussen op de inhoud.' De PvdA is volgens Heertje het contact met de gewone man verloren. 'Alleen de SP staat nog met beide poten in de modder.'

http://www.eo.nl/programma/ditisdedag/2009-2010/page/Heertje__Foute_managers_zijn_opvallend_vaak_PvdA_ers_/articles/article.esp?article=11767033




Boem! Lekker hoor, zo tijdens de formaties
Ik heb zo het vermoeden dat meneer Heertje hier altijd stiekem mijn posts zit te lezen. Precies wat ik altijd zeg. Ik verdenk die PvdA-bonzen er ook van dat het vooral eigenbelang is (meer salaris als manager of bestuurslid) om maar zoveel mogelijk geld in de publieke sector te pompen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-09-2010 16:34 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-09-2010 18:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen