|
Auteur: |
|
|
heb ik ook wel wat aan, al zijn nummers als Pretty Women wel ferm afgezaagd hoe hete zijn laatste commerciële stuiptrekking met die gastbijdrages weer? signature |
|
quote: Travelling Wilburys. Bareuh... |
|
quote: En dat is leuk spul. |
|
Essentieel: A Black and White Night Live Traveling Wilburys Vol. 1 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Roy Orbison is fijn ja. |
|
quote: Dát dacht ik, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gewoon "The Essential" kopen, lijkt mij. Daarna zie je dan wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Hij is geen liefhebber van verzamelaars. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Roy is toch echt van de nummers? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Een nummer van het 'Black and White Night' optreden met o.a. Tom Waits, Bruce Springsteen en Elvis Costello. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dit is idd een goeie tip. Alle krakers komen voorbij, maar dan zonder de ouwbollige arrangementen en tierelantijntjes. Door alle grote namen die meedoen (Bruce Springsteen, Tom Waits, Elvis Costello, Jackson Browne) was ik even bang voor een te hoog ouwe-jongens-krentenbrood-gehalte, maar dat viel gelukkig erg mee. Roy heeft gewoon een goeie band om zich heen verzameld die zonder al te veel pretentie lekker staat te rocken. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Heb laatst de elpee Mystery Girl van deze ouwe loebas op de kop getikt, zeer fijne plaat ... hoe de hazen lopen ... |
Index / Muziek algemeen |