|
Auteur: |
|
|
Nog 7 en een halve munt in de aanbieding voor 10euro. =) |
|
Hier fiets ik wel even heen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Houwitser en Bodyfarm spelen ook. |
|
Hoe zit het met de aanvangstijden van de bands? Ik bedoel, tot 02.00 Als hob pas ergens na middernacht begint, dan heeft het weinig zin om te gaan vwb hiero. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zal je ff helpen Bodyfarm: 2030 Houwitser: 2130 Hail of Bullets: 2230 Brutal Death Metal |
|
Ondertussen wist ik van theo (hob) de aanvangstijd van hob. Maar thanks voor de rest en de moeite! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Okido! Brutal Death Metal |
|
Bodyfarm is ook erg vetjes.. |
|
Zo, toch ook maar eens een kijkje nemen vanavond. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Juist. Bus is nooit komen opdagen. Zeiknat geregend. En nu dus gewoon weer thuis. Klotezooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Argh kut! Ik had wat anders te doen, dat ging niet door en vervolgens heb ik er niet meer aan gedacht dat HoB in de Kelder speelde... |
|
Hoe wast? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Was erg releaxed, publiek wat TE relaxed, geen hond die ook maar headbanged. Bij Hail kwam het ietsjes losser. dat was het Je moeder |
Index / Concerten |