IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Watain + Deströyer 666 @ Baroeg, 27-10 Vorige pagina | Volgende pagina
Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 25-10-2010 17:07 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

20.15-21.15 Destroyer 666
21.45-23.00 Watain

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-10-2010 17:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

en otargos dan?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 25-10-2010 17:35 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Otargos heeft alle shows op deze tour moeten cancellen. Watain en Deströyer 666 hebben zullen beide langere sets spelen!

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 25-10-2010 17:49 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Lijkt mij een win-win situatie voor alle betrokken partijen!

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-10-2010 17:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-10-2010 17:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

naja opzich wel gunstig eigenlijk, langer genieten van D666 en watain.

had otargos anders een half uur gespeeld, d666 drie kwartier en watain een uur?

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 25-10-2010 18:01 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik had otargos toch graag eens gezien. Alhoewel hun attitude me niet aanstaat.

Leon
Usericon van Leon
Posted 25-10-2010 18:07 by Leon Wijzig reactieProfiel van LeonQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

quote:
Op 25 oktober 2010 17:56 schreef iPim het volgende:
naja opzich wel gunstig eigenlijk, langer genieten van D666 en watain.

had otargos anders een half uur gespeeld, d666 drie kwartier en watain een uur?

Klopt helemaal!

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-10-2010 18:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

ik las net op deze site een niet superenthousiaste review van hun nieuwste album, dus gelukkig is er nu meer van het goede!
Ik hou zelf niet zo van black metal, dus de thrash mix van deströyer 666 komt als geroepen. Watain is een van de weinige black metal die ik kan waarderen, nieuwe album is top!

Gaat een leuk avondje worden, hoevel mensen zouden er komen? Volgens last.fm gaan er ongeveer 50 last.fm members, kan ik aannemen dat de zaal redelijk gevuld is?

Wat was er btw met otargos' attitude, naast het feit dat ze frans zijn?

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-10-2010 18:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Heb Otargos vorige maand gezien, ook met D666 en Watain toen. Was erg goed

Faustian Spirit of the Earth

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-10-2010 18:27 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik vind het album ook goed te doen, de review is mij net wat te negatief. Gewoon eens proberen.

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-10-2010 18:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

gaan ZM leute hierheen?

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 25-10-2010 19:24 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2010 18:50 schreef iPim het volgende:

gaan ZM leute hierheen?

Heel misschien... als ik op tijd terug ben in Rotterdam en nog zin heb om een concertje te bezoeken na een dag van 10 uur...

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 19:28 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dat zal best wennen zijn ja zo'n dag van 10 uur tussen alle andere dagen van 24 uur.

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-10-2010 19:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

ORLY?

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 25-10-2010 20:10 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2010 18:12 schreef iPim het volgende:Wat was er btw met otargos' attitude, naast het feit dat ze frans zijn?

Ze hebben moeten afzeggen, omdat hun zanger/gitarist zijn linkerhand erg verwond heeft tijdens het laden van materialen.

Ho nee, de Franse scene is volgens mij momenteel de beste. Losstaand van hun muziek, vind ik het maar zeer fake overkomen: vaak wisselen van imago, nu die pantserjasjes, dan weer dit,... Het übercommerciële aanwakkeren met de verkoop van strings, et cetera. Het straalt gewoon geen toewijding uit. Ik kan mis zijn hé,... De muziek op Myspace spreekt me wel aan.

Morgen kijken in Luik!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-10-2010 20:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

en dat van de Franse scene geldt ook opeens voor Otargos?

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-10-2010 20:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

ik heb niks gesuggereerd, maar ze staan morgen dus niet in luik neem ik aan...

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 25-10-2010 21:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2010 20:32 schreef iPim het volgende:
ik heb niks gesuggereerd, maar ze staan morgen dus niet in luik neem ik aan...

Neen.

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 27-10-2010 0:51 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Aanwezig.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 27-10-2010 1:38 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Bliksems, mooi jonkje. Oant moarn!

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 27-10-2010 10:47 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Even met Deathwish & SKEIT op stap.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-10-2010 10:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

niet, zorg dat Wietze neit weer in de backstage nekt!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 27-10-2010 10:56 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Netjes in de prullenbak. En even later ging de prullenbak over Tsjuster heen.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 28-10-2010 8:56 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Die LUCHT!!!!!!!!!

Op je knie en pijp voor genade!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com