|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
20.15-21.15 Destroyer 666 21.45-23.00 Watain |
|
en otargos dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Otargos heeft alle shows op deze tour moeten cancellen. Watain en Deströyer 666 hebben zullen beide langere sets spelen! |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
naja opzich wel gunstig eigenlijk, langer genieten van D666 en watain. had otargos anders een half uur gespeeld, d666 drie kwartier en watain een uur? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik had otargos toch graag eens gezien. Alhoewel hun attitude me niet aanstaat. |
|
quote: Klopt helemaal! |
|
ik las net op deze site een niet superenthousiaste review van hun nieuwste album, dus gelukkig is er nu meer van het goede! Ik hou zelf niet zo van black metal, dus de thrash mix van deströyer 666 komt als geroepen. Watain is een van de weinige black metal die ik kan waarderen, nieuwe album is top! Gaat een leuk avondje worden, hoevel mensen zouden er komen? Volgens last.fm gaan er ongeveer 50 last.fm members, kan ik aannemen dat de zaal redelijk gevuld is? Wat was er btw met otargos' attitude, naast het feit dat ze frans zijn? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb Otargos vorige maand gezien, ook met D666 en Watain toen. Was erg goed Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind het album ook goed te doen, de review is mij net wat te negatief. Gewoon eens proberen. |
|
gaan ZM leute hierheen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Heel misschien... als ik op tijd terug ben in Rotterdam en nog zin heb om een concertje te bezoeken na een dag van 10 uur... |
|
Dat zal best wennen zijn ja zo'n dag van 10 uur tussen alle andere dagen van 24 uur. |
|
ORLY? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ze hebben moeten afzeggen, omdat hun zanger/gitarist zijn linkerhand erg verwond heeft tijdens het laden van materialen. Ho nee, de Franse scene is volgens mij momenteel de beste. Losstaand van hun muziek, vind ik het maar zeer fake overkomen: vaak wisselen van imago, nu die pantserjasjes, dan weer dit,... Het übercommerciële aanwakkeren met de verkoop van strings, et cetera. Het straalt gewoon geen toewijding uit. Ik kan mis zijn hé,... De muziek op Myspace spreekt me wel aan. Morgen kijken in Luik! |
|
en dat van de Franse scene geldt ook opeens voor Otargos? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ik heb niks gesuggereerd, maar ze staan morgen dus niet in luik neem ik aan... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Neen. |
|
Aanwezig. |
|
Bliksems, mooi jonkje. Oant moarn! |
|
Even met Deathwish & SKEIT op stap. |
|
niet, zorg dat Wietze neit weer in de backstage nekt! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Netjes in de prullenbak. En even later ging de prullenbak over Tsjuster heen. |
|
Die LUCHT!!!!!!!!! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |