|
Auteur: |
|
|
Een naam die me bij blijft, het beste wat Warp dit jaar al heeft uitgebracht, werkelijk hypnotiserend www.myspace.com/flyinglotus signature |
|
Dat nummer 'Quakes' is wat eentonig en irritant. Dat andere nummer is wel tof. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-07-2010 15:49] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Met muziekjes: [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 23-07-2010 15:52] |
|
quote: Ben nu ook de precieze naam van het genre kwijt (of toch een term die ik ergens gelezen had), maar dat maakt niet uit. Het is in ieder geval wel prachtige muziek. Gebaseerd op J Dilla (Donuts), maar dan een paar forse stappen verder. Teebs is ook een aanrader, check zijn nieuwste plaat, Ardour, of zijn EP met Jackhigh, The Tropics. Glitch-hop is trouwens andere muziek (hokjesdenken ftw ). Da's meer dingen als edIT, Boreta, The Glitch Mob, ... Maar het gaat hier nog steeds over Flying Lotus. Ik ben al een tijdje fan van Los Angeles en eindelijk is Cosmogramma nu wat aan het groeien. Geniale artiest, sowieso. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
glitch hop = autechre = win Heb dit even beluisterd. Niet echt interessant. De productie en de sounds zijn wel vet gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 27-12-2010 11:42] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vind dit wel te gek. Sowieso leuk dat het op dit forum steeds meer over echte muziek gaat! |
|
even normaal doen tegen niet echte muziek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mijn excuses aan alle mensen met een inferieure smaak. |
|
triep signature |
|
Schop! Sowieso niet te onderschatten, deze knul. Held! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Check ook die shit van zijn eigen label Brainfeeder. Vooral Teebs - Ardour is een dikke aanrader http://www.discogs.com/label/Brainfeeder [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 18-05-2011 23:17] |
|
Die Teebs heb ik een post of zeven geleden ook aangeraden Maar die mag ook best nog wel wat meer vermeld worden Brainfeeder is inderdaad een erg interessant label. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
punt. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
werkelijk punt signature |
|
quote: Haha, lol. Dan raad ik Bahwee en Juj aan Iets minder experimenteel en iets meer hip-hoppy, maar zeker fijne sound. |
|
Vond het op Lowlands vorig jaar erg vet. We zijn er later nog heen geweest in de melkweg maar toen was het echt een stuk minder helaas. |
|
Er komt een nieuw album aan en er staat een nieuw nummer online met Erykah Badu Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Op 6 oktober komt er een nieuwe plaat met de naam You're Dead! Daar kijk ik echt zwaar naar uit, Until The Quiet Comes vind ik een van de beste platen van de laatste vijf jaar! |
|
Oh verdorie, moet de vorige nog beluisteren. Maar ben wel benieuwd naar die nieuwe plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tot nu toe enkel Cosmogramma gehoord, maar wat is dat goed zeg _O_ |
|
Wat vinden jullie van You're Dead? Ik vind het echt een fenomenale plaat die tot het beste van het jaar behoort. Jazz à la Mahavishnu Orchestra, Miles Davis en John Coltrane naar de digitale dimensie gestuurd. Vooral de eerste vijf minuten is echt een proggy explosie met piepende en scheurende freejazzsaxofonen. |
|
Om de een of andere reden heb ik het na Cosmogramma niet meer gevolgd, had het wat met hem gehad. Misschien toch eens bijbenen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Erg vette shit. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Ja, man. Topartiest. Moet alleen dat nieuwere werk nog horen. Ik loop acht jaar achter. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Na vijf jaar eindelijk weer een nieuwe plaat, vandaag uitgekomen: Flamagra. Zijn langste plaat (67 minuten) tot nu toe, maar het verveelt geen moment. Hij noemt het zelf de opvolger van Cosmogramma, maar ik hoor er ook best wat van de dromerige Until the Quiet Comes-sfeer in. In ieder geval een heel stuk minder druk dan You're Dead met een heel erg breed palet aan stijlen, maar het is onmiskenbaar Flying Lotus. Ik plaats geen voorproefjes, dit zijn van die platen die je als een geheel moet luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 24-05-2019 19:54] |
Index / Muziek algemeen |