|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://stereogum.com/1125201/winterfylleth-the-swart-raven-stereogum-premiere/mp3s/ Nieuw nummer(geen idee hoe het klinkt, want streamen stottert teveel ). Nieuwe plaat in September. |
|
Cool nummer. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Nieuwe plaat klinkt weer heerlijk |
|
quote: inderdaad!! www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Prima plaat ja, wat grauwer en mistroostiger klinkend dan The Ghost of Heritage. The Mercian Sphere heb ik nog niet in m'n bezit, maar is besteld Faustian Spirit of the Earth |
|
Had wel ff wat tijd nodig om te wennen aan The Threnody Of Triumph, maar het is weer een prima plaat. Vind hem alleen wel ietsjes minder dan The Mercian Sphere. |
|
Staan in het voorprogramma van Enslaved volgende week, samen met Ancient Ascendant. Ben erg benieuwd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Vraag even of het nou wel of niet nazi's zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Als ik ze naderhand zie zal ik het even doen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wel even kort gepraat, toch maar niet gevraagd Maar het zijn heel aardige gasten en ze kunnen een aardige pot metal spelen, dus ik neem aan dat het geen NSBM is. Want ik heb volgens mij nog nooit een NSBM band gezien die daadwerkelijk muziek kan maken. Drummer heeft trouwens een fraaie Dali-snor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nieuwe plaat "Divination of Antiquity" is uit. Geweldige plaat!! Jaarlijstmateriaal Inter faeces et urinam nascimur |
|
Goesting in filet nu. En nu gaan we vegen |
|
Ik wil nog steeds graag weten of het nazi's zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Rondje googlen levert idd op dat het racistische kutkneuzen zijn. Misschien dat ons modvrindje NEP hun platen kan distro'en? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Huh? Winterfylleth nazi? Hafgufa |
|
Nou vooruit, ze hebben de schijn tegen na wat googlewerk. Maar dat maakt me verder geen reet uit. Hafgufa |
|
review van de nieuwe plaat: http://addergebroed.wordpress.com/2014/10/11/winterfylleth-the-divination-of-antiquity/ Horns up! |
|
Een avondje gezellig keuvelen in Amstelveen! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Even de antifa mailen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Boeiend of er een gast inzit met die ideeën, komt live of op plaat totaal niet naar voren. quote: Meuj, jaar of wat later was ik totaal op uitgekeken op beide bands. Is alsnog niet slecht maar bijzonder vind ik het allemaal niet meer. |
|
quote: Als RABM band zullen wij sowieso wel de street justice brengen. |
|
quote: Eww, zijn jullie dat? Hebben jullie ook dreadlocks en honden aan een touw? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Johan is de hond aan een touw. Die dreads moet je er helaas bij een ieder bij denken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik heb wel gaten in mijn broek en een hekel aan douchen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |