|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 11 december Klokgebouw, Eindhoven Speedfest Bevestigde bands: Peter Pan Speedrock Pro-Pain Airbourne Triggerfinger Municipal Waste The Devil’s Blood Cenobites The Nomads Anti-seen Entree en aanvang nog niet bekend. http://www.speedfest.nl Goed begin, ben er denk wel weer bij [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 26-07-2010 22:20] |
|
Leuke line-up! *noteert in agenda* ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Klinkt goed, vast wel aanwezig |
|
en dan Airborne als derde vermelden wel leuke bands bij elkaar! Vooral goede live bands |
|
Dit jaar ben ik erbij Against God and Government |
|
ruige combi van bands, waarschijnlijk ben ik er wel bij! |
|
Wel apart, Devil's Blood op Speedfest .. zo rap gaan ze niet .. |
|
Nah, ik ga liever een weekje later naar de Eindhoven Metal Meeting, staan toch een stuk meer (en interessantere) bands... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: boeie |
|
The Nomads als in die vette smerige Zweedse garagerockband? Dat is in combinatie met dat andere spul niet verkeerd! Mogen niet-snuivers ook komen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ook bevestigd: Life Of Agony & The Exploited De voorverkoop begint zaterdag. De prijzen voor de E-tickets (voorverkoop aanstaande zaterdag) en reguliere kaarten (voorverkoop zaterdag 28 augustus) zijn als volgt: * Speedfest: 35 euro (dagkassa: 40 euro) * Persistence: 27,50 (dagkassa: 32,50) * Combi: 45 euro (dagkassa: 50 euro) |
|
quote: Dat is wel een flinke prijsverhooging voor speedfest. Ik vind Airborne niet erg om te zien maar als het door hun zo in prijs stijgt en daar ga ik wel vanuit, dan hadden ze die van mij fijn weg mogen laten. |
|
Is dat bekend, dat Airbourne? Het is de enige band die ik niet ken eigenlijk. Misschien hier wel naartoe ipv EMM, een stuk minder zeikbands. edit: In combinatie met persistence, want die line-up is om te smullen tot nu toe. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-08-2010 1:24] |
|
Airbourne is best bekend ja, ze stonden dit jaar als afsluiter in één van de tenten op Graspop. Muzikaal lijkt het op AC/DC. |
|
Die line-up is nu wel helemaal vet trouwens met Exploited erbij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Weer een prima opzet zo te zie en wederom slimme samenwerking met Persistence tour, met goede line up voor een prima prijs. Het kan dus allemaal wel nog tegenwoordig. Hoe graag ik Blood For blood weer live wil zien, zonder Rob moeten ze gewoon wegblijven..... [Dit bericht is gewijzigd door Ghislain Lambert op 28-08-2010 15:27] " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Nieuwe namen: V8 Wankers Batmobile The Seatsniffers .357 Stringband Rompeprop Helaas heeft Pro-Pain af moeten zeggen. |
|
Gaaf [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 03-09-2010 14:13] |
|
Kaartjes gekocht, nu nog twee maanden wachten ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Life Of Agony op Speedfest? Vreemde keus. Exploited daarentegen wel weer oke! |
|
Even afhankelijk van het speelschema, ik wil The Exploited en Municipal Waste wel graag zien. Oh, en The Devil's Blood ook. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 12-10-2010 19:35] Bareuh... |
|
Laatste toevoegingen: BugGirl The Sore Losers In Solitude Dumbell The 101's [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 13-10-2010 15:04] |
|
Aanwezig! Bareuh... |
|
jazeker, heb er zin in! |
|
Tijdschema aanwezig op de site Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |