|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik woon echter in Drenthe, dus dan is Hoogeveen wel een stukkie dichterbij dan pak 'em beet Roermond. Viberider mag zeker wel eens wat vaker buiten Limburg spelen, want een keertje in Haarlem of Rotterdam zet ook niet veel zoden aan de dijk. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
The Wounded Obscura Tombs Ophis |
|
quote: I know het blijft lastig. Maar met een goed verhaal kom ik/wij er wel. IK ben er van overtuigd dat ik eerder genoemde band/bands wel kan krijgen hier...tenzij de money man of the stage in Hoogeveen geen akkoort neemt. A N is een vette band. Ik zal eerder genoemde bands eens ff checken wat de prijsen zijn. |
|
Daarvoor kom ik ook wel naar Hoogeveen. |
|
Of neem gewoon eens contact op met Roman van TMR (MRKlister op het forum) die heeft volgens mij ook altijd wel leuke bands in de buurt lijkt het wel. |
|
geweldig topic weer! hulde voor het podium! ik kom pas naar het podium als ik ABSURD kan zien Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mogen die uberhaupt optreden? Er is altijd al gezeik alleen maar vanwege de shirtjes alleen al, hehe |
|
quote: Hier in het oosten spelen ze misschien wel veel, maar volgens mij (op Aborted na) hebben deze bands de laatste 12 maand of langer niet in het noorden gespeeld. Dus doodgegooid is overdreven. |
|
Temnozor Vengaboys Dark Fortress |
|
quote: Deze bands spelen echter wel op grotere festivals waar mensen uit het noorden ook komen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik heb respect voor het podium (ook omdat je er fijntjes op kunt nemen... ). vaak is al ruim van te voren bekedn welke bands wanneer optreden en als band zijnde is 't ook altijd goed voor elkaar. volgens mij is het podium nog 1 van de laatste plekken in Drenthe waar regelmatig metal en aanverwante muzak geprogrammeerd wordt. netjes! |
|
quote:Dat klopt, maar er is ook een grote groep mensen uit het noorden, die niet naar die festivals gaan. |
|
Nou eh niej zeur'n beiden, post dan gewoon een lijstje bands die jij daar graag zou willen zien. |
|
quote: Zeker, maar het argument blijft staan, en ik denk niet dat het snugger is om je juist op die doelgroep te concentreren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Angizia. |
|
quote: Helaas treden die niet op, net zoals bijna alle andere gave bands uit Oostenrijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Moet je natuurlijk wel huldrefolk erbij doen, want anders is het niet echt. Oftewel, ik hoop dat het Podium nooit te maken krijgt met zo'n PR clusterfuck. En als Ini mini toch moet komen, dan maar met Fractured Insanity. Al was het maar om te 'en met meneer Daems. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ik denk dat men beter kan kijken hoe interessant überhaupt die band is. Want als er geen interesse voor is, maakt het weinig uit of de doelgroep nu wel of niet naar festivals gaat. |
|
quote: Sommige dingen zijn gewoon niet eerlijk. |
|
quote: KIjk eens aan dit wardeer ik echt Grindbashers heerste wel op de grindnight toen |
|
|
|
quote: Och, je hebt ons telefoonnummer, als je nog eens een half uur tekort komt horen we het wel. Verder is het vooral een afweging tussen kosten / baten natuurlijk, je kan wel een middelgrote band voor pak-hem-beet 500 euro boeken, maar dan moet je wel 100 man á 5 euro binnenkrijgen. + de rest van de kosten. Kijk goed wanneer er dingen in de omgeving te doen zijn, Hedon is bijvoorbeeld akelig dicht in de buurt als er op 1 avond 2 metalconcerten zijn. Verder denk ik dat jullie nu wel goed bezig zijn met promotie en dergelijke, dus gewoon blijven programmeren. Ook hebben jullie het backstage goed voor elkaar, dat scheelt ook. Boeiender |
|
quote: klopt...maar het klote is van dat wij ver voor uit boeken. Wat soms wel botst met andere gigs in de omgeving...zoals zwolle en kampen. Ik ga deze week ff contact leggen met de organisator van t'ukien en dan het er over hebben qua gig's want niet kort geleden hadden we bijde datums het zelfde en vrat wel publiek. Promotie doen we wel goed jah denk ik...kan wel beter..maar dat zegt iedereen denk ik wel haha..ik doe mijn best om te promoten enz. [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 02-08-2010 22:03] |
|
Jeugd sentiment is het toen het vroegah nog "De Box" als naam had. Geweldige shows gezien daar, met als uitschieter Dark Angel. Meer Trash metal is altijd goed natuurlijk. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |