![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
We kunnen niet alles hebben ![]() Zwaan is ziek, ongeneesbaar. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Wat is er met Willem gebeurd? ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: met "rooie" diesel neem ik aan? ![]() |
|
In principe heb je met rode diesel niet meer of minder vrijheid. ![]() |
|
quote:Wel minder kosten. Dus hou je meer geld over. Waardoor je misschien wel wat meer vrijheid in je bestedingspatroon hebt. Tenzij de wouten je tank controleren. Dan kan het een fikse boete opleveren. In de bosbouw kwamen ze regelmatig de tank van de Landrover controleren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
echt wel... als je rooie diesel tankt terwijl dat er die accijnstroep in moet, hou je meer geld over. en geld is vrijheid. ![]() |
|
Er rijden hier nogal wat Poolse auto's rond met zo'n grote zwiep-antenne. Dukes Of Hazzard-style. Zijn die lui nou weer ouderwets met bakkies in de weer om de kosten van de GSM uit te sparen? Lengte van antenne heeft iets met de frequenties te maken, maar ik ben vergeten hoe het zat met 27mc /CB Radio. Die Nieuwleusenaar heb ik ook wel op de radio gehoord toen ik laatst in Zwolle was. Op een zaterdag. Harder dan alle andere 'normale' radiozenders. Zat even zenders te skippen omdat BNR slecht doorkwam. Karakteristieke galm op de presentatiestem en telkens wanneer hij wat zegt, wordt de accordeonmuziek automatisch naar de achtergrond geduwd. Toen ik luisterde, las hij net een hele reeks SMS-jes voor van mongolen die aan het werk waren, op de vrachtwagen of tractor reden enzo. En al die luisteraars vonden het geweldig. Ieder zijn hobby, zullen we maar zeggen. ![]() |
|
ik heb een obscure tape met een zeerover er op met de titel: Piraten hits. Nou heb ik proberen te zoeken op google en euhm...daar zijn veel, erg veel variaties op. Die van mij kan ik niet terug vinden. ik ga eens wat rotzooi uitzoeken hier in de berging. Ik weet nog dat de tape geen streepjes code had. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Als je rooie diesel moet tanken om vrij te kunnen zijn, dan is het slecht met je gesteld. ![]() |
|
quote: Robbie, dat bunt de doeks uut (H)'Asselt man! ![]() ![]() |
|
Niks daarvan. hehe. Er zijn 700+ Polen en Litouwers aan het werk in mijn directe omgeving. Boer Area 2.0 En veel van die lui hebben zo'n lange antenne op de wagen. Ook de taxibusjes waarmee ze in het weekend naar de Heimat karren hebben zo'n antenne. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 04-08-2010 0:43] ![]() |
|
![]() maar zo ben ik al jaren met vrienden goedkoop op vakantie gegaan... continu zelfde kanaal, dom lullen, en scheelt bakken met geld! ![]() |
|
In polen hebben veel mensen die dingen nog, ben 1 keer op vakantie geweest met een poolse gast die via zo'n bakkie illegaal diesel kocht van vrachtwagenchauffeurs. Mooi om te zien hoe hij helemaal onder die diesel terug kwam en hij de hele dag niet meer in de buurt van zn vriendin mocht komen vanwege de lucht uit zn bek ![]() In polen zijn de afstanden wat groter en de wegen wat leger, je zit dus niet gelijk met 100 man te praten op 1 kanaal en ik heb gezien dat het erg handig is met hulp bij reparaties, politiecontroles en ongelukken en omleidingen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Mits je een aardig woordje Pools spreekt natuurlijk. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
quote: LOL Boeiender ![]() |
|
Radio giraffe, het station wat z'n nek uitsteek! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mijn broertje is er fanatiek in, heeft zelfs een mobiele zendmast, zodat deze snel te verplaatsen is, als ze lucht hebben gekregen van de politie, samen met zijn maten en andere piraten teams, wel mooi hoe ze dat agentschap telecom telkens weer te slim af zijn, de muziek is helaas niet te doen. Against God and Government ![]() |
|
vanavond rij ik naar enschede... eens kijken of er een aantal piraten op de autoradio te vinden zijn. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |