|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 20 november | start 20:00 | schade tba - Wehrmacht - Blunt Force Trauma (met Felix DRI) - Blood I Bleed - +1 @ Iduna, Drachten |
|
Holy crap, finally www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Tering, wat vet :D Komen ze alleen in Friesland? Hopelijk komen ze ook naar Dynamo! |
|
Blunt Force Trauma is geniaal Ik wacht het effe af. |
|
Wehrmacht en Blunt Force Trauma ook in de trix in antwerpen voor veel mensen een stuk dichter bij huis. |
|
Lijkt me wel aardig om effe te kijken ja, vond Wehrmacht vroeger allejezus vet! spelfout weggehaald... |
|
Wehmacht! Je moeder. |
|
quote: Nee, Wehrmacht spelfout weggehaald... |
|
Aanwezig in Antwerpen Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Tsk, die ja. Wist niet eens dat die nog/weer bestonden. Ik dacht dat het gewoon een stukje vergane glorie van voor mijn tijd was. Je moeder. |
|
Als ik het goed begrepen heb bestaan ze weer. Ontzettend zin an om ze live te zien. Nu nog een optreden van spazztic blurr en dan ben ik helemaal gelukkig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik heb nog geen bevestiging gezien van Dynamo uit (intern) maar zie op een ander forum dit: http://hellstorm.forumotion.net/concerten-festivals-f2/1311-wehrmacht-usa-suicidal-failure-madman-in-dynamo-t756.htm#4369 13 november, een weekje eerder dus... Even gecheckt op de site, en met twee coverbands: een Suicidal tribute uit Tilburg en ons eigen Rompeprop dat een D.R.I.-set speelt! [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 31-07-2010 12:13] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zaterdag 20 november | start 20:00 | schade 10,- vvk / 12,- deur - Wehrmacht - Blunt Force Trauma (met Felix DRI) - Blood I Bleed - The Shining @ Iduna, Drachten |
|
quote:Ben jij hier bij dan Wim? In Drachten bedoel ik? |
|
quote: Nee, dat is me veel en veel te ver weg. Eigenlijk zou ik morgen naar dynamo gaan om ze te bekijken. Maar daar kost een kaartje aan de deur 20 euro. 2 x 20 euro, benzine en wat drinken en enzo. Veels te duur voor een blas from the past. Als het nou 1987 was oid, dan zou ik wel gaan, maar laat nu maar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ok. Ik was ook niet echt van plan om te gaan, maar was wel nieuwsgierig of jullie Drachten aan zouden doen. |
|
Tis/was wel een vette band, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Aanwezig Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
siked! |
|
vanavond! |
|
Aanwezig |
|
Ontzettend energieke show van Wehrmacht! Gaaf. Ben zelf niet een groot hardcore liefhebber, maar de supports van gisteravond vond ik prima te pruimen. Touché, pussycat! |
|
quote: Dus jij was er ook? Gezellig avondje. Blood I Bleed blies de overige bands wel weg. Super gaaf! Wehrmacht viel mee. Alhoewel sommige nrs wel wat traag werden gespeeld. van Blunt Force Trauma vond ik de Cro-Mags & D.R.I. covers het leukst. The Shining was erg gaaf. Energieke band. |
|
quote: Yep, 'k heb je nog wel zien lopen, maar ben niet achter je gegaan. ;-) Tucker en Roelf ook nog tegengekomen. Touché, pussycat! |
|
quote: Dat doet pijn Jacko... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |